himmelsmåttinger igjen
Her kommer bilder av småtrolla til Beyoncè og Sony.
Vi hadde en tragisk ulykke der lille Once, skadet seg i den ene bakfoten, så vi måtte til vetrinæren og sy noen sting. Men nå er han heldigvis i farta igjen. Dette var en fryktelig fæl opplevelse. Men det gikk jo heldigvis bra. Dem er ekstra ville disse gutta her, så man har vært overnervøs hele veien for at dem skulle skade seg,
Så skal vi prøve å få til bilder i løpet av helgen av det andre kullet.. i
Jädrans va fin katt…
Vilken tur att inte once bröt foten det är inte kul när en unge ska hålla sej i stillhet.
Så fine de er alle sammen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Himmla fina kissar! Hip Hop Star är min favorit. 
Jag kikar in på din hemsida lite då och då för att titta på den lilla
godbiten. 
Ooooh, vilka små fladdermöss! Den lilla blå föll jag pladask för, sååå söt! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

helt fantastiska! särskillt lille hip hop star!
Nilla: Den er lilla ikke blå 
Grattis till en superfin kull. Kommer du till Bjk:s utställning i april.
Rithwa
#6 Är den? Jag får nog ta fram luppen…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Eller så er det vel noe galt med fotografen… syns det er kjempevanskelig å fotografere lilla orientalere… samme problem har jeg med Bell Canto..
# 7 Nei jeg kommer nok ikke denne gangen… har noen katter som trenger noen norske cert før vi tar veien over til Sverige.

Fina dom är
Hip Hop 
Ni har ju missuppfattat hörni, Smash är finast!
Nejmen, de är verkligen jättefina Aino, jag gillar också Hip hop! 
Här är en till som kikar in på din hemsida allt som oftast för titta om det finns några nya bilder på de små skönheterna.
Superfina! 
De er flotte alle sammen Aino! Skulle gjerne hatt sånne ører på våre balinesere 

#11 Han är underbar med sin näsa hihi.. Fast finaste himmelpusen bor redan i sverige 
#14 Pfff! Fineste himmelpusen bor i Norge i Grimstad tenk!

/Elisa

Kanonfina
Jättefina! Hip Hop Star är min favorit. 

Oj vilka skönheter!! Superfina
Tusen takk til dere alle…. jeg er nok veldig, veldig stolt av disse gutta, det er bra sikkert.
Åååå vad de är fina! 
WOW! Vilken jättefin - och jämn - kull. Jag kan baske mig inte välja ut nån favorit, de är så läckra allasammans!

men det kan jag!! SYS:en såklart - men det är för att det är favoritfärgen alla kategorier… dom är osannolikt fina allihop!!
Tusen takk allesammen, min favoritt er nok gutten som får bli igjen her hos oss… en ekte kosebamse … her kommer et lite bonusbilde av ham…
resten av kattungegjengen kommer på hjemmesiden i løpet av kvelden… har nemelig en ny layout på tur opp på nett…
WOW, vilken bild! Han är en hjärtekrossare av rang!