Bilder från helgen
Jag tog några suddiga bilder igår på SK's utställning. Tänkte ni skulle få se dom ändå…
Jag skrev lite om utställningen under måndens katt inlägget - här kommer bilder på flickorna.
Först ut en mycket fin tjej Timille Sense and Sensibility efter Timille Pride and Prejudice och min Manne.
Hon vart slagen i panel utav sin halvsyster S*Nonimonos Kinoko No Yama
Som dock var svår att få på bild….
Solen lyser så fint här hemma och då kan jag inte låta bli att ta lite kort på mina kissar. Här kommer ett gäng.
Mamma Ticksy (Ivanthes Rrainbow) njuter med sin son i solen.
Och så ska den stora klumpen Behemot trängas..
Ozzy, Isa och Penny har det lite bekvämare.
Och så en bild på min älskade gubbe - Ozzy.
Jättefina katter & bilder! 
/Elisa
Du har så vackra katter Lina Sen är du ju profs på att fota dem
Jättefina bilder på jättefina katter
Norton är min favorit 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Jag säger som Tuska jag!! 
Så mange flotte bilder Lina.
Gud så skjønn Norton er 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättevackra katter!
Flotte bilder av flotte katter! Norton er min store favoritt!
Tack så mycket alla ni. Tricket är att ha en digitalkamera och ta en massa bilder… någon bild blir alltid bra :-)
jag har tagit flera hundra kattbilder på den nya kullen å inget blir bra, måste bero på mej för ungarna ser bra ut. jag får dem liksom inte att fastna
Jag tycker också det är svårt att fota dom. De är tusen gånger snyggare i verkligheten. Norton är väldigt snygg på bild!

Åh, så fina!
Att ta en biljard bilder är väl mer eller mindre det ända sättet att få en vettig bild, är det inte?
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Jätte fina katter!!
Nu blev jag alldeles knäsvag igen, han är så fin den där lille gossen Norton!
Alltid lika trevligt att få njuta av Nonimonosbilder 
Vilken blick Ticksy ger Behemot när han tränger sig med i myset.
I den här bildserien får Neko bli min favorit med knapp marginal för de är riktiga snyggingar allihopa.

Jättevackra katter och en duktig fotograf.
Så mange fine bilder:-)) Er det bestemt nå at Norton blir værende igjen hjemme? I så fall tror jeg det er et suuuuupert valg,selv om OSH halvbroren også er nydelig.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Tack för många härliga bilder!
#20 Nä tanken är inte att Norton ska bli kvar hemma. han har bara inte kunnat flytta än. men hade jag inte både mamma och syster fertila så skulle jag nog behållt honom.

Oj vad många vackra katter och vilka fina bilder.