inji
Skulle oxå vilja ha öppen spis/kamin… Jag hade det i min gamla lägenhet o katterna ÄLSKADE det!!!

INJI älskar den.. han går här och "snackar" tills brasan är igång.. sen sätter han sig framförden och NNNJUUUUTER… vi människor gillar den också.. :)
Han var skjønn!! Så ut som en livsnyter.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättefin kille, en riktig livsnjutare ja! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Ja, de vet hur man myser till. Söt kille

Jo, han e fin.. mycket pratsam.. och en riktig livsnjutare.. antar att siameser är så.. har bara haft en och det är han och han är nu 9år. Men jag kan säga att det var ingen höjdare när jag var och hämtade han (från stockholm) Han uppskattade inte att sitta i bur och började jama direkt.. och som alla siames ägare vet så protesterar dom när dom inte är nöjda och HAN VAR INTE NÖJD , resan bestod i buss från söder och sen buss igen till arlanda och flyg en timme till Luleå.. och han jamade och jamade blev argare och argare… när jag gick igenom flygplatsen på arlanda så vände sig folk om och undrade vad jag hade i transportburen.. dom trodde jag hade en spädbarn eller nåt.. det var hemst då .. men nu är det ju ABSOLUT VÄRT var ända minut av siames protest… siameser är underbara…

Jättefin kille
#6 Jag gick med buren med Mollys 2st bebisar en kort bit från bilen till veterinären på stan och speciellt Cisco pratade väldigt högt, ja han snarare skrek i högan skyn
alla på stan vände sig om och undrade vem som höll på att plåga ihjäl en katt! Men ack nej, det var bara jag med några orientalbebisar i bur

ÅHHH vad roligt att se Inji
Vilken fin bild, så fin han är!!! Han ser ut att vara en mycket välmående herre. En stor PUSS till honom från gammelmor! 

jaha - Yahtzeecat- Inji´s uppfödare.. Jo, han mår bara fint.. Han är en helt underbar kisse.. vi har även kvar katten som vi köpte som sällskap till han , dom är som oskiljaktiga.. siameser ska definitivt inte vara ensamkatter.. älskar siameser…

Vad roligt att båda har hälsan och trivs så bra med varandra!!!