Bilder på Lejdets bebisar!
här är en länk till nytagna bilder på kissarna, ni får jättegärna hjälpa mig att könsbestämma dom om det går? Gick inte att få skärpa om man tog närmare.

Ungarna är 6 resp 5 dagar gamla.
Nr 11 är mini som vägde 46 g vid födseln.

nr 1 vet jag är en Balines för hon kan bara vara det men vad tror ni om nr 2 och 3? Siames varianter eller balineser?
- hona
- hane
- hona
- hona?
- hane
- hane
- hane?
- hane
- hane
- hane
- hona
Gissning bara. Tycker den blå ser ut att ha 2 kulor. Men den är inte lik sin svarte bror. Nr 4 är jag också osäker på…
Fina bebisar..
/Elisa
Det var veldig vanskelig å se kjønn på noen av kattungene, og det samme med hårlag, men her kommer våre innspill 
nr 1 balineser - jente
nr 2 balineser - gutt
nr 3 variant - jente
nr 4 ? - gutt
nr 5 ? - gutt
nr 6 OLH(?) - gutt
nr 7 variant - gutt
nr 8 ? - gutt
nr 9 variant - jente
nr 10 variant - gutt
nr 11 variant - gutt
Den lilla #11 ser ut som kanel. Men det kanske är blixten?
/Elisa

# 9 ja jag tycker faktiskt det också, nej han/hon är ljusare än alla andra. Men kan det verkligen bli kanel? Caspers far är kanel, mor är ju lilamaskad men vad jag vet bär hon inte på kanel bakåt.
#5 og #6 det er vanskelig å se dette ut fra bildene som jeg skrev i innlegget 

#9 ja det är jättesvårt, i mina ögon ser alla likadana ut i pälsen utom "gökungarna"

#12 nej nr 1 kan vara en variant, hon har Juno som mamma

vad tror ni om nr 8, han är den enda stora bruna, kan han vara en gökunge också? fast jag tycker hans päls är densamma som de andra bruna
Det är väldigt sällan som huskatter bär på choklad.
/Elisa

#15 ja jag tycker ju det också, grannarna säger sig ha sett en helsvart katt stryka runt här så det är väl han som är pappa nummer två?
Vilket romantiskt äventyr för kisemamman.