Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1895 ggr
annelore
0

Lite bilder på mina sior =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej!

Är ny på forumet men har kikat in här lite då och då för att få kloka svar på kattfrågor. Tänkte presentera mig lite snabbt med några bilder på mina sötnosar då jag är stolt ägare utav 2 st Malin-katter :)

Först ut är min underbara chokladtjej Pixel (S*Vildbackens Narcissa Malfoy)

Och min cremekille Tyson, katten som ALDRIG får nog av gosande ;)   (S*Vildbackens Gomez)

Det var allt från oss, har en spynxkrabat här hemma också men det är ett annat forum ;)

Tack Malin för dessa underbara familjemedlemmar!

Helenaf76
0

Välkommen hit! Underbara kissar du har Kyss

MalinL
0

Åh vad kul att du hittat hit Lisa och lagt upp så fina bilder på kissarna. Glad Kram från oss

Siameshona
0

Jätte fina kissarKyss

kitte
0

Vilka fina kissar och vilken duktig fotograf!Glad

annelore
0

Tack så mycket! :)

Ska villig erkännas att jag fick hjälp med bilderna, jag var endast stativ för fotolampan och den obligatoriska skinkan ;)

prodigy
0

snyggingar!

carinbrack
0

Superfina!

kalindas
0

Härliga bilder.

/Elisa

Beige
0

Choklad och creme, mums! Fina katter och fina bilder men jag tycker allt att nakenfisen kan få vara med här också ;-)

annelore
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha If you say so Flört

När vi skaffade honom så visste jag att med sphynx så får MYCKET katt för pengarna.. men han.. jisses!!

Typexemlpet: Man kommer hem och hör då hur katterna kommer travandes för att möta en. Men Streak som han heter, han kommer gallopperandes genom lägenheten, tar sats 3 meter bort och slänger sig upp på axeln, och börjar pussa en över hela ansiktet. Det roliga är att han gör så med alla, till och med de stackars ventilationskillarna Tungan ute

Här är han iaf!

Beige
0

Jag tror jag är kär!  Vilken kille, han låter ju helt underbar och jag gillar verkligen hans färg Kyss

Jag skulle vilja se minen på ventilationskillarna hi hi hi!

Lejonhjarta
0

Vad heter den lille naken modellen??

origirl
0

Jeg VIL ha sphynx en dag!! Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!Cool

SacredSouls
0

Velkommen hit til oss.

Så skjønn gjeng du har Kyss

Lille Streak hørtes underbar ut :) og jeg er helt betatt jeg også.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Åh så fina! Vilka goa bebisar du har!

kattguld
0

Välkommen hit!

Härliga katter du har!

#10: Han verkar vara väldigt lämpligt namnad! Sicken goding! Jag hade verklingen velat se minen på hantverkarna…Skrattande

annelore
0

Tack så mycket åter igen Glad Ja namnet är vi väldigt nöjda med faktiskt!

Tycker fortfarande synd om ventilationskillarna.. helt oförberedda på vad som kom flygande och det såg ut som om första killen hann se hela sitt liv passera förbi.

Streak i sin tur tumlade iväg och såg smått förnärmad ut över avhysningen "Jaha, här hälsas det tydligen inte"

kitte
0

#10 Vilka härliga nakenbilder! Flört