Siames iFokus

Siames

Etikett: hälsa
Läst 1187 ggr
SergeantHanna
0

Nu har Neon fått fnatt

Maxima var hos veterinären idag och blev kastrerad. Det var full rulle på veterinärkliniken idag, med många kattdamer som skulle kastreras eftersom de har rabatt under den här månaden.

Hemkommen med tratt och allt så oroade jag mig att Neon skulle vara där och röja runt på magen på henne. Han är 4 månader nu men är gärna och snuttar hos mamma om han får chansen.

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig…

Lillfisen har istället försökt bestiga sin mor hela kvällen. Jaha… Pascal har haft fnatt hela veckan och försöker bestiga både frugan och sonen, men nu får det väl ändå räcka!!

Jag försökte stänga in Maxima ensam i köket så hon skulle få lite lugn och ro, men hon började vråla och ville ut till de andra på en gång. SUCK.

Knäppgökar hela högen.

alltidsiames
0

Dom är inte kloka. Min gosse började försöka två veckor innan han var 5 mån och vet sa att jag skulle vänta två veckor med kastreringen. Det var två jobbiga veckor med barrikader och missnöje i hemmet…

kalindas
0

Är nog bara dofterna. De lugnar ner sig…Glad

/Elisa

Lejdet
0

Ja Casper kom hem halvsövd, vinglig och med ont i foten igår från vet.och det första han gör när han kommer hem är att försöka våldta stackars Iris! Nu har jag dem skilda åt hela tiden när jag inte har koll på dom. Ska stoppa i honorna p-piller i helgen så det inte blir nya kullar!!

SergeantHanna
0

Nu är Pascal lite lugnare (samlar säkert bara kraft inför en rejäl omgång sen), men lillplutt är fortfarande helt koko.

Det är ju åtminstone bättre för Maximas sår på magen att han inte försöker snutta, så jag får väl se det positivt… Obestämd

Torrisar över HELA köket efter trattelinas framfart Skrikandes
Hon är inte supersmidig direkt, och med sin giraffhals fick hon tratt i modell extra lång.