Äntligen
Efter tre år och en hel del motgångar har vi äntligen fått vår första peterbald kull :)
Fyra pojkar och en flicka såg dagens ljus i lördags och växer på bra! Mamma Aurora hade lite problem med att få ut moderkakorna och vi fick åka fram och tillbaka för sprutor hos vetten några dagar men nu är hon fit for fight och är en underbar mamma :)
Grattis! Lycka till med alla små knodisar, 

Grattis vad söta de är, ser ut som små suddgummin ;-)
Grattis!!! Vad spännande! Det blir första nakna kullen vi har här på sif tror jag. Du måste bomba oss med bilder nu de närmaste månaderna.
Lycka till med de små!
Naaaw! Otrolig söta! Jag vill veta allt om den här kullens fortsatta utveckling.
Vilka är föräldrar?
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Så gøy.Gratulerer med de små. Virkelig vidunderlige!!
Du må oppdatere oss med bilder minst en gang i uken 
Masse lykke til med dem. Hvem er den stolte pappan?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tack alla 
Det är otroligt spännande att se dem växa dag för dag här, har ju inte haft en orientalkull innan så helt nytt.
Föräldrarna är Aurora del Neva Nosfertail och CH Ideal Cat Director :)
http://pawpeds.com/db/?a=p&ids=3:848690;2:844012&g=4&p=sia&date=iso&o=ajgrep
Bilden är på en av chokladkillarnas profil :)
Grattis till de små!
En gång fick jag lov hålla en liten nakenfis under tröjan. Den låg där helt nöjt och halvslumrande i ett par timmar. Kändes som en varm fjunig levande persika
Nydelig pappa også. Dette blir nok noen flotte små 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tack #9 och 10 :)
Förväntar mig inga extrema kissar men annars så ser typen trevlig ut på dem.

Grattis Så gulliga. Sammetslena ser de ut att vara. har aldrig klappat ngn "nakenfis"

Stort grattis till de söta små ludden. :)
#12 ja just nu är de små sammetskissar, de kommer tappa all päls och bli helt nakna dock
#13 tack så mycket :)
Grattis till kullen!
Gratulerar! Vilka söta små nakenfisar! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Vilken lycka! Persikor minsann! Grattis!

Grattis till nakenfisarna! Ska bli spännande att följa dem. Ser fram emot fler foton.

Vill också bli bildbombad!!! Grattis!! otroligt söta små persikokart!
Grattis!
Ska bli kul att följa dem!
/Elisa
Grattis! Jag har också haft en del motgångar med ungar och blir så glad varje gång jag läser om någon som det har löst sig för, det ger även mig hopp. Lycka till med de små!

Grattis med nydelige bebiser;-)
Jeg digger Peterbald, og gleder meg masse til å følge disse, så du må bare legge ut masse bilder av disse herlige bebisene;-)

Wow, vad fina!!
Grattis! Ser fram emot att få se fler bilder på de små.
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

Grattis!! Så kul med nakenfisar, väntar med spänning på fler bilder!
Tack alla!!
Nu har ett par till börjat öppna sina ögon så tänkte ta lite nya bilder när det blir ljust här så ni får se trollen växa :)

Va spännande. Kan mer å mer tänka mig en nakenfis.

Vad är det för skillnad på Don Sphynx och Sphynx?

Å vad roligt! Grattis!
#27 En hel del, först och främst genetiken, sphynx har en recessiv nakengen medan donnen har en dominant hairloss gen.
Sedan är utseendet helt olika, för att göra det enkelt för mig är en sphynx mer devon och en don mer en cornish så brukar folk förstå ungefär :) En don skall dock vara lite kraftigare än de cornish vi ser idag, mer muskulösa.
Temperamentsmässigt är båda raserna väldigt trevliga och sociala men donnarna kräver lite mer mental stimulans.
Tack alla för era gratulationer :)
De ser ut som små grisar! 
Honan är min favorit. Gillade färgen!
/Elisa
Vad söta de är med sina små fjun 

Honan ser helnaken ut redan nu eller det kanske bara ser ut så för att hon är ljusare?
Roligt att få se peterbaldbebisar, det har jag inte sett tidigare.
Grattis till kullen!
#47 Tack! Honan är mest pälsad så det är bara färgen som luras :) Men alla har kala huvuden så de kommer bli helt nakna förr eller senare, de tappar lite päls varje dag
Jösses vad söta! 
Jättesöta!