Siames iFokus

Siames

Etikettomplacering
Läst 2013 ggr
Frankbot
0

Söker omplaceringskatt

Jag och min pojkvän är väldigt intresserade utav att skaffa oss en siames/oriental, Vi känner att det är dags att förverkliga en dröm vi haft en längre tid.

Vi bor i en mysig etta norr om sthlm med en stor gräsmatta alldeles utanför dörren där katten kan vara ute tillsammans med oss och leka sola och bara njuta. Min pojkvän jobbar hemifrån så att katten behöver inte vara ensamen.

Vi söker alltså en omplaceringskatt som kanske inte trivs så bra ihop med andra katter eller en gammal avelskatt som kanske inte längre används i avel och vill ha ett lugnt och trivsamt hem. Alla katter är utav intresse :)

har du en katt du kanske vill omplacera, eller känner du någon som vill omplacera sin katt så tveka inte att höra av dig!

Vi har läst på en hel del om siameser och orientaler och även hälsat på vänner och bekanta som har dessa underbara katter så vi vet vad vi ger oss in på :)

Mockfjardingen
0

Jag har två damer som söker efter ett nytt hem. Ta gärna en titt på min hemsida och se om ni känner för att hjälpa dem med att få ett permanent hem. Söker med ljus och lykta efter rätt hem!!!

http://www.siameser.se/omplacering.html

Skicka gärna ett mail eller ring så kan ni få veta mer!

Cetynja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en 8 mån hane som söker nytt hem. Arash är bruntabbymaskad siames. En underbar härlig o kelig katt. Han söker nytt hem för vi har både hans mor o syster o dom är hemskt trötta på honom…

Vill Du har mer info maila eller ring

0454-13324

mirre_olsen@hotmail.com

p0kerfac3
0

Cetynja: har du kvar din gosse?

Cetynja
0

--> Pokerfac3 Nej han är såld.