Junes kattungar
Junes ungar har nu blivit två veckor gamla så jag har fotat dem lite idag, inte så lätt att ensam fota de kravlande små och resultatet blev väl därefter, men det är ju bilder i alla fall. 
HB, SIA hona
VB, SIA hane
BB, BAL hane
OM, SIA hane
HF, BAL hane
VF, BAL hane
BF, BAL hane
OM, BAL hona
VB, BAL hona

Bedårande! 
Haha vad roligt det ser ut med så många :) Häftigt när dom blivit större och alla har dendär Vildbacken-looken!
Så skjønne små! Og så mange balinesere! Det der var en kjempekombinasjon Malin 

Man smälter ju… Oj så söta. Och oj så många. 

Sötnosar!!! 

Jätte fina!
VF blir nog något alldeles x-tra.
Superfina!
/Elisa

Gullungar
Ojoj vilket gäng!!
Vad härligt med så många små att njuta av 
Oj oj så söta, jag klarar inte av att välja någon favorit ännu men jag måste säga att balinutter är otroligt charmiga med sina små spretfrisyrer.
Åååååååh, jäklar vad fina de är!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
vilket underbat gäng med vackra kattungar!!!!!!!
Jätte svårt att välja favvokisse men något speciellt va det med OM och HF, men alla är super fina.

Va himla härligt att alla växer och mår bra!
Vilka sötnosar, det är livsfarligt att kolla på såna här bilder…
Jag kommer absolut inte våga titta när de blir äldre och ännu sötare, nu är gränsen nådd för hur många missar husse klarar av 
Men en liten balinutt skulle han säkert inte ens märka om jag släpade hem…
(kat.IV är ju verkligen kända för att knappt märkas det allra minsta, så det skulle säkert funka) 
Helt ljuvliga. Livsfarlig tråd det här.
Tack alla! 
#13 Det är klart att husse vill ha en liten balinutt! 

Helt bedårande
Men hjälp vad många, jag trodde nästan datorn hade hängt upp sig först, vad duktiga ni varit som fixat allt.
#13 Tror inte han märker något, högen är bara fluffigare och än högre

Underbara ungar Grattis till alla 9
Underbara… Ska bli spännande att följa deras utveckling och se MÅNGA fler bilder på dem!!! 
Skjønne og så typiske Malin bebsier
Tenk hvor vilt det blir om noen uker.Jeg synes du skal ta denne utfordringen fra meg: Et bilde av alle sammen samlet når de er 6 uker 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Å så fina, och många!!!
Vad roligt att se bilder på hela gänget!
Jättefina allihop!

Underbara
Kommer mina att se ut sådär om 2 veckor alltså
Det er så fantastisk at alle 9 har klart seg 
Jeg skal sende deg stående applaus om du klarer å få samlet et bilde av alle 9 om noen uker 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Oh! Nej, jag borde aldrig ha tittat! Vill ha!! Så söta! Ser fram emot fler bilder!
Tack alla för era gulliga komentarer! 

Oj vad gulliga!!! och så många.