Grabbarna Grus
Å vad jag gillar Norton. hoppas jag får många ungar nu som ser ut som han
Ja jag håller tummarna för er.
Norton, vilken snygging!
Pappa-Manne 

Fina bilder på fina killar 
Jätte fina bilder på underbart vackra katter! Hjärtat klappar extra för Norton.

Jättefina grabbar!! Pappa kan vara stolt över sina söner;)
Fina pojkar!
Ellie hälsar att Neko hade varit en spännade dejt..
Vackra classic eller spottade bebisar kunde det blivit..
/Elisa

Super pene gutter.de skulle jeg gjerne ha eid.

#9 en gutt är ju fortfarande eventuellt till salu ;-) Har svårt att bestämma mig…

Åh så fina de är gossarna! 
Vilka snygga killar! 

Många vackra pojkar!

åhh ja det syns verkligen att pappa Manne ger mycket av sig själv till sina barn. Härligt.

Superfina killar!!

Ja! jag skall försöka ta lite bättre kort å skicksa till dig! de är fina må du tro, men ingen köpare än så länge
Kommer det fler bebbar inom kort så sätter jag ut tjejerna på foder tror jag… Ha en underbar söndag! 
Jättefina killar du har och mycket fina bilder. 

Riktigt stiliga dina grabbar! Blivit väldigt trevliga barn och barnbarn efter Manne dessutom, har jag förstått. Nog så viktigt det med.
Oh vilka snygga killar du har därhemma 

Manne är en av mina favoriter och hans söner är ju superfina båda två. Jag gillar särskilt deras ögon, både i form och färg.

Norton må jo bare bli boende synes jeg. Gud for en skjønning. Så supert hode og øyne og ører og topp og ja.. alt 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag är så himla glad att jag äntligen själv fick mitt Manne-barn! Det var svårt att skiljas från hans son Steve och nu har jag fått en exakt lika jobbigt tjatmoster i Twiggy med samma underbara look 

Vilka läckra killar!! 
Åj åj så fina de är!

Väldigt vackra katter
Tack alla ni för era ord. Och lite extra glad blir jag när temperamentet nämns - för gud så härliga dessa barn efter Manne har varit. Han verkar ha lämnat sitt otroliga starka självförtroende ganska genomgående till sina barn. Ett lugn och en kärlek helt obetalbar besitter han.

Oja! Mina bebbar är mkt trygga och fulla av självkänsla, inte rädda för FN själv
. Riktiga spinnrockar! är de allihopa, jätte snälla å goa. Super temperament! Men vad annat kan det bli med en mor och far som är så trevliga och stabila. Tack Lina för att jag fick låna din underbara Manne…
Kram från oss……

Så snygga killar!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Så fina ungar efter Manne! Jag var inne på din hemsida och tittade på Margerita och Kitsune också… Jätteläckra töser!

Fina bilder på snygga katter 
#29 vad kul att du gillade mina fina flickor.
Norton 

Jeg hadde heller ikke klart å velge mellom disse to. Lykke til:-))
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/