Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1150 ggr
Sussi89
0

Min egna Oriental =)

Idag har ja fått hem min lilla orientalkille Björne, Min sphynxflicka Sammi är just nu inte så glad över att ha en liten unge här, hoppas det ska gå bra med dom, och att de blir vänner. Nu tål dom inte att ens se på varandra!Obestämd

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Rokkur
0

åhh, fina Björne!Kyss ta hand om min lilla pojk!

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Nilla
0

Grattis till din fina Orientalkille!

Det tar tid innan två katter accepterar varandra. Men det underlättar om minst en av dem är en kattunge. Så vänta du 1-2 veckor och utvärdera sedan. Håll oss gärna uppdaterade! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Grattis!!!

Ninja
0

Grattis till underbaringen! Kyss

Siameshona
0

Åh vilken gose Björn.

jagularen
0

Grattis till din fina kisse !!!!
Ja man får inte räkna med ögonblicklig kärlek utan det kan ta tid - sist här hos mig så tog det nästan 1 månad för den några veckor äldre kattungen att helt acceptera den nyaste bebisen trots att de bara skiljer några veckor mellan dem. Nu är de allra bästa vänner precis som jag hoppats och önskat.

Det tog ändå längre tid för min vuxna kastrerade OSH att acceptera de små och till en början bajsade hon i vår säng och låg under en soffa och det helt omöjligt. Nu ca 2 månader senare så är hon sig själv igen och kan ligga nära kattungarna och allting funkar.

Min vuxna Devon Hona tog de nya små till sig från första sekund - så det är så väldigt olika det där !

Huvudsaken är att man ger det tid - i de allra flesta fall löser det sig efterhand och katterna har sedan stort utbyte av varandra !

Prova också Feliway !

Lycka till

Rokkur
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger ut bilden i inlägget åt dig sussiGlad

Alice Walker

Liljekatten
0

Grattis till underbaringen och jag håller tummarna för att Sammi och Björne snart är vänner. Glad

tuska
0

vart kommer Björne från ?Skrattande

Vill hänga med i kattunge svängen därför är jag lite nyfiken.

Sussi89
0

#9  Det är från min kompis Moas(användarnamn: rokkur)  uppfödning, jättefin kull har hon hemma nu!Skrattande

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

hecajon
0

Vilken fin kille du fått hem till digKyss

Sussi89
0

Okej vi gör framsteg här hemma, katterna tål nu att vara bredvid varandra, dom morrar och fräser lite åt varandra ibland. Björne har nu blivit så tuff att han vågar gå runt i lägenheten och till och med vågar gå förbi min hund! Förvånad

På råga på allt så löper min Sammi nu också, hon är störtförälskad i hunden! tycker lite synd om honom som har en katt i hälarna hela tiden!

S*Winterwind

Rokkur
0

Haha stackars Ozzy! Han har det inte lättTungan ute

Alice Walker

SacredSouls
0

Grattis med lille Björne.Glad Snart er de nok kompiser alle sammen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kattguld
0

Oh en prickig liten Björn!Tungan ute. Grattis till sötingen!