Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1489 ggr
Beige
0

NORAK i mars

Efter mycket velande så tänkte jag nu anmäla min oriental Lennon till utställningen i Veitvethallen, Oslo, den 20 - 21 mars.

Är det någon här som ska dit?

Och är det någon som har tips på boende?

Helst på "taxivänligt" avstånd från både utställningshallen och tågstationen eftersom jag troligtvis tar tåget från Stockholm till Oslo.

Annestoa
0

Vurderer å melde på Haldir. Bor jo 5 min unna med bil hehe. Litt dumt å ikke ta de utstillingene som er så nære.

Boende: Helsfyr hotell er 10 min med taxi til Veitevet hallen. Antagelig er du heldig og får skyss med noen til hallen:-)

Hilsen

Anne-May:-)

oscarsine
0

Må vel si som Anne-May, at når man bor så nærme som oss(jeg bor 8-9min fra hallen)så må man nesten melde på. Jeg vet ikke helt enda hvem, men en hvitflekk eller to kommer jeg sikkert med;-)

Pernille.

Anne-Lill
0

Min datter og jeg kommer med siameser og orientaler. Det kommer flere også som ikke er med på denne lista.Glad

Zinziras
0

Mulig jeg klarer å komme meg dit også :) Jeg har jo mamma i nærheten.. Da blir det evt med den lille nye blå prinsen min :)

Beige
0

Kul att så många planerar att åka dit Glad

Det är alltid roligt om det är många Kategori IV katter även om det också innebär att konkurrensen blir tuffare. Det blir i alla fall mycket snyggt att titta på.

Helsfyr Hotell har jag bott på tidigare så det får det nog bli den här gången också. Ett toppentrevligt hotell så det låter ju kanon att det ligger så pass nära utställningen. Tack för tipset!

Annestoa
0

Haldir skal i såfall stille for første gang i klasse 2 så det blir ingen konkurranse fra hans side om noen cert:-)

Eli-LA
0

Enrico og Electra kommer selvsagt.

Attacks
0

Lykke til dere som skal på Norak. Selv sitter jeg hjemme trolig fullt opptatt med nye verdensborgere.Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Anne-Lill
0

Det går rykter om at det kommer en del katter i kat.IV,så nå gleder vi oss til å møte alle igjen,det har vært stille på utstillings fronten siden jul.

Beige
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu närmar det sig och jag längtar och är supernyfiken på domarfördelningen. Hoppas att ryktet stämmer och att det blir många Kategori IV katter. (och att Lennon får sina cert)

Mitt ressällskap Exit kan bli Supreme Champion på denna resa så håll tummarna!