Simsen sörjer...
I måndags blev jag tvungen att låta min hund Dolly somna in
Hon blev inlagd på intensiven i torsdags pga av andningsbesvär som visade sig bero på vätska i bröstkorgen. hela helgen har bestått av oro och ovisshet och först i måndags kunde dom göra ett ultraljud på henne och röntga hennes bröstkorg. Dom hittade tumörer runt hjärtat på henne, fanns inget mer att göra.
Jag och min kompis sussi åkte till blå stjärnan, tog en promenad med Dolly och gosade med henne, och försökte få ut så mkt som möjligt av den sista timman. Hon blev så glad när hon fick syn på mig, upp i knät och pussades, strök sig mot mig som hon alltid gjort(har alltid sagt att hon måste tro att hon var en katt!). Men hon var så tunn, hade gått ner 3 kilo bara under helgen!
Simsen har gått runt och ropat efter henne sen i måndags, Dolly var hans bästa vän! Han är runt i hela huset och ropar/letar…. Själv så saknar jag henne nåt fruktansvärt, min jättebebis!
Vet att detta inte har med kat.4 katter att göra, men var tvungen att skriva av mig nånstans, och är inte inne på några andra forum!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

Fin vovve hon var.
/Elisa

Så ledsen
Man älskar dom så. Vet hur jäkla ont det gör.

Usch vad tråkigt.

Fy. Nu gråter jag. Igen. Du & Simsen får ta hand om varandra
Ja, gud vad det där är tungt. Du har all min medkänsla.
Fy vad sorgligt
jag vet hur det känns
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Kan tillägga att hon bara blev 4 år
hon somnade in i mina armar, det var så jobbigt att släppa taget!
Här är en bild på henne och mina föräldrars hund Boomer, när hon var frisk och pigg. man ser skillnaden tydligt om man jämför bilderna…. åhh, min lilla Dollypolly:(
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Usch va tråkigt!
Man förtränger att man en dag måste skiljas från djuren.
kramar till er!
Saknar lilla Dolly
En riktig sötnos va vad hon va!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Så tråkigt. 
Det där hemska beslutet. Förstår jag rätt så gick det ändå väldigt fort, och hon slapp lida. Kramar till dig.
Åh, vad tråkigt, Moa! 
Skickar massor av tröstkramar till både dig och Simsen.
Tänder ett litet ljus för din fina Dolly.

Så tråkigt! Tänker på er och sänder tröstekramar

Oh så sorgligt
Sänder många tröstekramar.
Så sorgligt! Vissa djur betyder extra mycket i ens liv.
Men utan sorg ingen kärlek… Tröstekram!
Stor kram till er båda! Jag vet hur hemskt det känns…
Är glad att du skriver här hos oss. Lider verkligen med dig och beklagar sin sorg. Det är så fruktansvärt när man mister dem. Man tror inte att man ska överleva sorgen. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus