Ta sig vatten över huvet.
Vincent tar sig ofta vatten över huvet. Han är den fegaste katten jag har men den mest dumdristiga. Han retas väldigt gärna med dom andra katterna och fick för en vecka sen för sig han skulle trycka till kastrathanen 7kg. Kastraten lät han till början hållas och Vincent tyckte han var coolast i världen. Här om dagen sa dock kastraten att nu är det nog. Han tog ett steg emot Vincent och Vincent sprang och gömde sig skrikandes. Detta tyckte ju kastraten var roligt så nu brukar han gå sakta efter Vincent och Vincent flyr och skriker. Här om dagen så tröck min ena skogis ner den andra bara för att markera makt. Då var Vincent framme igen och bet den som låg i svansen, när den sen vart sur så skriker han rakt ut av rädsla. Han är så jäkla feg men ändå ska han låtsas vara SÅ COOL.. Fast visst fly är nog det bästa. Tror inte bengeten har en chans om en av mina skogisar skulle säga ifrån hehehehe konstigt dom tycker apan var ett konstigt inköp av matte mohahahhaha
Är dom såhär?
Han är världens gulligaste trevligaste mysigaste framåt och sociala killen. Fast han måste liksom hålla på, nog är det fertilitet som troligen talar men eftersom jag har en fertil hane till som är äldre som vincent aldrig kommer lyckas kliva över tycker matte han kan ge upp. 
Är väl inte roligt att vara korthårig och lägst i rang hehe