Mine små jenter
Dunballer,og så 4 av dem
Må være en nytelse både for dere og kattemor at dem ikke har noe matproblemer. Hadde dette vært 4 creme gutter,hadde dem lignet isbjørner.
Jeg hadde ren jente trio for 2 år siden,og det er det morsomste kullet jeg noen gang har hatt.Full fart høyt og lavt,men dem slektet nok på pappan sin.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Takk skal du ha. Ja ho mamma pus ligger omtrent hos dem hele tiden midt i sofaen. Ja dem er myke og gode alle sammen. Ja her ble det ikke noen gutter. Ho hadde 4 jenter på første kullet sitt også.

/Elisa
Tusen takk kalindras.
så söta de är 

<3
Så søte småjenter! De minner meg om ei anna blå balineserjente fra deg

Så herlige små tjukke jenter Randi.
Hun padden blir nok min favoritt i dag.Hun hadde så kloke øyne allerede 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Takk skal dere ha alle sammen. Ja dem er så snille og gode alle sammen.
Ja lisme men dem er ikke i slekt ho du mener.
Ja Line ho padda er den snilleste padda vi nogesinne har hatt. Men nå er ho solgt hun reiser til Sverige.
#9 Så morsomt at hun skal dit og til avl 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jeg vet ikke så mye om avl men utstilling vertfall og kos. Det får komme det som kommer. Det er ingen her på forumet som skal ha henne.

Så gulliga!! Lite "tusiga" på huvudet. Ulliga & gulliga
Vilka fina tjejer du har och viss är det en blåpadda som skall till Sverige, hon får det kanon där.
Rithwa
Er det ikke Elrond som er pappa til disse jentene? Hvis det er han, er de 4 små og blå halvsøstre til Jeanne D´Arc 
Tusen takk skal dere ha.
Ja #12 dem har ikke kammet seg før jeg tok bilde av dem 
Ja Rithwa hun skal til Sverige så du treffer nok henne på utstilling der.
Jo når du sier det lisbeth så blir det slik jeg kom ikke på det. Det er vel litt for mange tanker som svirrer i topplokket for tiden.
Det er ikke alt man kommer på når man trenger det
Du tenkte sikkert på at Felicia og Jeanne ikke var i slekt 
Ja det var det jeg tenkte. Tenkte ikke andre veien. Men nå ligger dem og sover sammen med mammaen sin. Ho ligger der pal. Bare fremme og spiser så direkte bort igjen å hun snakker med dem hele tiden.