Galna katter!
Jag blir tokig på mina små troll!
Dom har lärt sig något nytt nämligen….att öppna lådor.
Det började att min dotter klagade på att hon ramlade över lådorna under sängen (3 st) när hon klev upp på morgonen och till en början så fattade vi inte hur dessa stoora lådor åkte ut av sig själva. Det är tydligen skitkul att slåss i dessa lådor på natten som är proppfulla av gosedjur och barbies.
Nu så har dom fattat hur man öppnar lådorna på våra byråar! (IKEA´s Malm)
I morse så var Cosmos försvunnen och gissa vart vi hittade honom sitta/ligga o vråla?
I sonens byrå i en låda som åkt igen och inte kom han ut inte….så där har han legat en stund och kravlat runt i bland byxor och försöka komma ut.
I dag så är dom billiga, någon som vill ha ett par galna katter som lärt sig lite trick, HAHA
Jag kan ta dina så kan du ta ett par av mina..
/Elisa

Härligt med "galna"katter. Skicka hit dom:) De är så trixiga våra busungar

hi hi så goa de är 
Små knasbollar
det där känner jag igen! Hade en oriental som älskade att öppna alla lådor i min byrå när jag var borta på dagen, vissa dagar hade han extra kul då han drog ut mina underkläder! När jag kom hem såg det ut som det hade varit inbrott 

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Min "morsa" härjar runt i min nesesär för hon vill ha hårbanden. Vet aldrig vilket skick nesesären e i. Å dottern gillar topzen så ibland har vi 2 tokdårar som man kommer på står a gräver där i. Underbara å påhittiga…

Häromdagen så var det dags igen!
Jojo min man hittade honom desperat jamande i lådan längst ner i byrån i hallen bland vantar och mössor!
Nu så har han inte varit i närheten av våra byråarpå några dagar, men jag undrar stilla vad nästa hyss blir….