Seychellois+Oriental
Vi har två flickor kvar till salu ur vår senaste kull!
Båda är långhårsbärare och det är en seychellois hona (brunmaskad) och en svartsköldpaddsfärgad oreintal.
Bägge gosiga och vana vid barn och hund.
Säljes enligt sveraks regler med leverans tidigast i början på mars. För mer info kika in på www.coralreefs.se eller maila angelica@coralreefs.se
Båda honorna är defektfria.

Är tjejerna fortfarande osålda?!?!
Ser inte folk hur fina de är?
/Elisa

Håller med Kalindas. Vilka underbara tjejer!!!
<3

Åh så fina!
De er jo bare helt vidunderlige begge to.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Japp dom är osålda. Har haft en del förfrågningar och spekulanter en del mer och andra mindre seriösa.
Rätt hem har inte dykt upp än i alla fall men det gör det säkert i fratiden=))
Vi behåller tricolorn i kullen men jag själv är även mycket förtjust i sysen…om man hade plats!
Inte mycket för sys egentligen. Men hon var otroligt söt!
/Elisa

Ja hon är bättre än jag hade hoppats på och hennes temperament är så sött. Hon är min lilla hjärtekatt!
Underbart söta flickor!
Kul att du bestämde dig för att behålla tricolortjejen! Då förväntar vi oss SYL och OLH-vitfläckar om nåt år eller så. 

Japp=)) det hoppas jag att det blir!
Jag är helt såld på SYS tjejen!
Vore det inte för att maken inte vill ha fler (har 5 huskatter) så hade jag velat ha henne på direkten. Har faktiskt skrivit en tråd här inne om att jag var spekulant på henne och hade då lite frågor om det här med långhårsbärare
Visste inte att ni fanns här inne. Har haft hennes annons på Blocket uppe i flera dagar i hopp om att maken ska ändra sig.
Har drömt om att ha en orientalras länge och det är just SYS som jag har tittat närmare på.

Ja hon är söt=) Du får ta med maken hit så han får träffa henne. Hon lyckas smälta alla hjärtan=))
Är det du som har mailat och ringt mig??
#11 Nej, jag har varken mejlat eller ringt. Tror det är svårt att få med honom, han har insett att han också smälter när han träffar kisseungar 
Det var så det blev med husis-syskonparet vi har här hemma på 8 månader, vi ville ha en sköldpadda men det blev två svartsilver 
Får försöka övertala om att vi kan titta
Visar bilder på henne med jämna mellanrum. Hon är alldeles underbart söt 

ok, då var det en annan tjej=))
ja hehe..han är för smart din sambo.
Har fler bilder på henne på datorn så om du vill bildbomba han så kan du maila mig så skickar jag över några söta bilder på tjejen!
Oj va söta de va-
Mej får du gärna mejlbomba :)
Gärna med lite info om vad en sys är förnågot???
Nybörjare här 
vi letar efter en familjemedlem.

#14 då behöver jag din mailadress=) min är angelica@coralreefs.se
Sys är förkortning för seychellois och en sådan är egentligen en helt vanlig siames=) Skillnaden är färgen. En siames är maskad med blå ögon och får vara även tabby. En sys är en vitfläckssiames dvs har helt vita partier på kroppen och i masken.
Samma sak är det med oreintl och bicolour oriental…tycker egentligen att det borde hetet bicolour siames eller liknande=)
CoralReefs, jag har skickat PM med min mejladress :)

Du har nu ett mail från mig=)

wow, sys tjejen är något extra!

Äh vad ni tjatar om sysen.. den UNDERBARA FANTASTISKA är ju paddiluren.. 
kan du ta bort långhårsanlaget 
Går du med i danska Fife så tror jag du får para henne med korthår.
De kommer bara få heta "var" för att undvika att de som inte vill ha in långhår använder dem.
Misstänker att även TICA och WCF har de reglerna. Så det är bara att byta klubb..
/Elisa
SYSen bare helt nydelig skjønn

Ja i danmark får man para med korthår direkt likaså inom vissa IDP klubbar här i sverge MEN det är ju långhårsanlaget som är värdefullt! Vi behöver fler långhårsuppfödare så att vi så småningom får större utbud! Idag är det så få som föder upp långhår=((
IDP finns inte längre och reglerna håller på att ändras. Vi är WCF nu. 
/Elisa

oj…det visste jag inte

#20 Haha men sverak passar mig dess värre bra 

Åh svartsköldpaddan är ljuvlig!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

BÅDA är söta hihi=)
Hej, jag tror jag har skickat ett medelande till dej nu :)
nybörjare får jag nog skylla på att jag är här.

ja det har du =)

#27 Ja självklart 
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/