Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 1722 ggr
MijmuPix
0

Kingston pussgurka strikes again!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lillegutt ligger och åmar och kråmar sig med Pixis svans. "Åhåå vad jag är SNYGG!" myser han.

MijmuPix
0

"Meh… nu blev du ju helt full av tjej-baciller Lillegutt! Jag ska hjälpa dig att tvätta bort dem, jag är expert på sånna grejer serru!" säger Kingston.

MijmuPix
0

"Sniff, sniff… hm, här inne i örat verkar det vara en hel hoper av tjejbaciller!"

MijmuPix
0

Kingston och hans långa myslokstunga har ett hårt jobb med att rengöra Lillegutts öron.

MijmuPix
0

"Phu, phu.. tvi, tvi… sådär ja, nu är tjejbacillerna borta!"

MijmuPix
0

"Ååå vad mysigt vi har det… du å ja Lillegutt, du är min bästis du!"

Myrslokskungen Kingston har fullgjort ännu ett uppdrag med att hålla sina kompisars öron skinande rena! Skrattande

MijmuPix
0

…å medan Kingston tvättat Lillegutts ena halva så har Seelia tvättat den andra halvan - Lillegutts fötter är nu tvättade och putsade! Teamwork!

Sen tyckte Seelia att det var mer spännande att kolla på snön som viner förbi utanför fönstret så Lillegutt fick tvätta rumpan och svansen själv Tungan ute

Siameshona
0

jag säger bara: OJ VILKEN FIN BILDSERIE MED FIN TEXT & UNDERBARA KATTER!!!!Kyss

carinbrack
0

gos!

MalinL
0

Vad söta de är. Glad

[hakkapelitta]
0

Alltid lika underhållande bildserie på alltid lika underbara katter Kyss

SacredSouls
0

Skrattande ÅÅÅ herlige bilder og kjempefin bildeserie. Kingston er like flink som min Jöback til å rense ører tror jeg.Et slekstdrag Tungan ute

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

De är så vackra! Kyss

/Elisa

Beige
0

En bildserie från MijmuPix, då vet man att man kommer att bli glad även när det är snöstorm utanför fönstret Glad

Goskatter Kyss

Nilla
0

Jaa, jätterolig bildserie! Fantastiska bilder och perfekta kommentarer! Bilden på Kingston med halva ansiktet i Lillgutts öra är obetalbar. Likaså första "svansbilden". Du är verkligen duktig! Älskar rött. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

For en herlig bildeserie med suverene kommentarer! Nydelige bilder av vakre katter Kyss

Zeona
0

Vilka mysiga bilder!! Kyss

Helenaf76
0

Underbar!Kyss

Felicula
0

Härliga bilder på dina fina katter. Ja, den när han har nosen i örat är jätteskön!

MijmuPix
0

Glad Tack för era snälla kommentarer, Kingston bockar och hälsar!

Kingston är en ung man med många talanger vill jag lova. Jag lurar på att "sälja in honom" till nån tv-kanal så att han kan få en alldeles egen tv-show… Det hade nog blivit jättebra; en blandning mellan Monty Pyhton, Stålmannen och något romantiskt tror jag Tungan ute Lillegutt får vara Kingstons coole side kick och Pixi får vara klädd i rosa plymer och glittrig strass och säga "häpp!" varje gång Kingston berättat ett skämt. Seelia kan sitta på en balkong i publiken; ungefär som de där två gubbarna i the Muppet Show, och vara tjurskallig och vråla "Määäh!" till Kingston.
Tja… det kanske inte är en så dum idé?! Flört

Liljekatten
0

#19 Hahaha, jag skulle bänka mig i TV-soffan på direkten! Skrattande

origirl
0

MijmuPix: Lag egen side på youtube? Cool

Attacks
0

Når kommer fortsettelsen?Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

cerwinvegas
0

helt underbara bilder & komentarer…Skrattande

bild nr1 den är klockren tycker jag..Kyss & den när hela Kingstons näsan är inne i örat på lille gutt..kan inte bli bättre..Kyss

Avions
0

Underbart!!!Skrattande

Nonimonos
0

#19 asgarv! Du är för skön på att beskriva.

kalindas
0

#19 Skrattande

Ser det framför mig! Du får be Nilla måla en tavla med det motivet! Skrattande

/Elisa

MijmuPix
0

# 21: Ja det var en kul idé! Skrattande (Kingston hälsar och nickar entusiastiskt!)

# 22: Ha ha, ja det återstår att se! Lillegutt är också väldigt duktig på att tvätta både sig och de andra katterna, och alltid med maximal ljudeffekt! Han smaskar och är väldigt hödljudd så det hörs i hela lägenheten när han är i gång med nåt tvättprojekt. Så här såg det ut igår när Lillegutt satt och klurade på vad han skulle tvätta först; rumpan eller magen Tungan ute

alltidsiames
0

Det är så gulligt när de sitter på rumpan!Kyss

SacredSouls
0

#27 Utrolig lekkert bilde av han. Gud så stolt jeg er SkrattandeKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

marieirene
0

Fina bilder på fina katter.Kyss

[hakkapelitta]
0