Kingston pussgurka strikes again!

jag säger bara: OJ VILKEN FIN BILDSERIE MED FIN TEXT & UNDERBARA KATTER!!!!
gos!
Vad söta de är. 
Alltid lika underhållande bildserie på alltid lika underbara katter 
ÅÅÅ herlige bilder og kjempefin bildeserie. Kingston er like flink som min Jöback til å rense ører tror jeg.Et slekstdrag 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
De är så vackra! 
/Elisa
En bildserie från MijmuPix, då vet man att man kommer att bli glad även när det är snöstorm utanför fönstret 
Goskatter 
Jaa, jätterolig bildserie! Fantastiska bilder och perfekta kommentarer! Bilden på Kingston med halva ansiktet i Lillgutts öra är obetalbar. Likaså första "svansbilden". Du är verkligen duktig! Älskar rött. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
For en herlig bildeserie med suverene kommentarer! Nydelige bilder av vakre katter 
Vilka mysiga bilder!! 

Underbar!
Härliga bilder på dina fina katter. Ja, den när han har nosen i örat är jätteskön!
Tack för era snälla kommentarer, Kingston bockar och hälsar!
Kingston är en ung man med många talanger vill jag lova. Jag lurar på att "sälja in honom" till nån tv-kanal så att han kan få en alldeles egen tv-show… Det hade nog blivit jättebra; en blandning mellan Monty Pyhton, Stålmannen och något romantiskt tror jag
Lillegutt får vara Kingstons coole side kick och Pixi får vara klädd i rosa plymer och glittrig strass och säga "häpp!" varje gång Kingston berättat ett skämt. Seelia kan sitta på en balkong i publiken; ungefär som de där två gubbarna i the Muppet Show, och vara tjurskallig och vråla "Määäh!" till Kingston.
Tja… det kanske inte är en så dum idé?! 
#19 Hahaha, jag skulle bänka mig i TV-soffan på direkten! 
MijmuPix: Lag egen side på youtube? 
Når kommer fortsettelsen?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

helt underbara bilder & komentarer…
bild nr1 den är klockren tycker jag..
& den när hela Kingstons näsan är inne i örat på lille gutt..kan inte bli bättre..

Underbart!!!
#19 asgarv! Du är för skön på att beskriva.
Ser det framför mig! Du får be Nilla måla en tavla med det motivet! 
/Elisa
# 21: Ja det var en kul idé!
(Kingston hälsar och nickar entusiastiskt!)
# 22: Ha ha, ja det återstår att se! Lillegutt är också väldigt duktig på att tvätta både sig och de andra katterna, och alltid med maximal ljudeffekt! Han smaskar och är väldigt hödljudd så det hörs i hela lägenheten när han är i gång med nåt tvättprojekt. Så här såg det ut igår när Lillegutt satt och klurade på vad han skulle tvätta först; rumpan eller magen 
Det är så gulligt när de sitter på rumpan!
#27 Utrolig lekkert bilde av han. Gud så stolt jeg er 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Fina bilder på fina katter.
Jag skulle bli The Kingston Show's största fan!! Helt klart!! :D

Hihi, det är något speciellt med dig och dina katter Emma!!!
Jacky och Harry hälsar!