Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1824 ggr
ElisaCosmos
0

Örebro imorgon utställning

Hejsan svejsan jag  tänkte höra hur det har gått att ta sig till o från utställningen i vädret..Vilka vägar som gått bra osv..Sen undrar jag om det möjligtvis e någon som åker norr ifrån o ditåt som har plats för mig o min katt,så slipper jag ta me hela familjen..Bara tänkte att det vore perfekt självklart betalar jag halva bensinkostnade då..Jag har 2 katter me dit o en hem i så fall..Sen om det e någon som har resultat från dagen så e det kul o höra:)

namsooks
0

Ja, gärna resultat för dagen. jag ska dit imorron.

Rithwa
0

Hej Elisa

Länge sedan. vilken katt tar du med? Lycka till

tuska
0

#2  Hon har min Kupidha med sej, som varit på parning hos TC. Jag ska hämta henne i Örebro. Därför har hon två katter med sej ner dit och endast en med sej hem.Glad

Millimina
0

Lördagens resultat:

Hane: IC FIN*Kattilan Mara Katti JW, OSH n25 - Birgitta Schmidt

NOM: S*Rosmeggen's Allegro, OSHn - Margot Blideros

Hona: IC S*Tetra Feline's AbraCadabra JW, SYS n03 - Camilla Olin

NOM: S*Casa el Gatos God Morning Starshine, SIAn - Annika Beerman

Junior: SW´09 Scotland Yard's Chunky Monkey JW, OSHn - Camilla Olin

NOM: Jensen Cat's Doc Holliday, OSH b25 - Maria Madsen

Ungdjur: S*Hi Tor's Ultimate UnitofKattilan, OSH b24 - Mary-Lou Aldén och Anders Johansson

NOM: S*Tammee's Naughty Nelly to Jerremiaz, SIA a - Mari Ahlstedt

Kastrat hane: WW'08 '09 SW'09 EP S*Sandvretens Loch Lomond JW, OSH n24 - Camilla Olin

NOM: PR S*Hi Tor's Time 2U, OSH n -  Mary-Lou Aldén och Anders Johansson

Kastrat hona: PR IC S*Mockfjärdingens Artistic Alice, SIA f - JAG!!!

NOM: ingen…

Grattis alla och tack för en trevlig kall dag!

Nonimonos
0

Kallt som bara den, jag fryser fortfarande.

Annestoa
0

Grattis til alle, spesielt til deg Jennie:-))))

Rithwa
0

Grattis till alla nom och BIS katter från lördagen.Guld i mun

Har någon resultat ännu från söndagen…Skrattande

Ratchaburi
0

#1 jag såg din blåmaskade lilla siames där i dag. Jättefin!! Hon hade lätt fått plats i min ficka :-)

ElisaCosmos
0

ÅHHH Jag e så ledsen det e inte klokt men så är det vi missade utställningen!!!Min man stängde antagligen av väckarklockan o jag hade en hona som bokstavligen ruvade på min..Jag vaknade av att Jag blev väckt av en väntande kattmatte..Som ville ha sin katt kl 7:)Det var bara att stressa iväg:)Den lilla biten o nån utställning för Yaira som för övrigt e den snyggaste katt jag vet var det inte att tänka på ..Då hade vi inte varit där förräns 12 :)Pinsamma jag!!! Jag tror bara att det e jag som klarar av att göra ett sånt misstag:):) Usch !!Men vi hade trevligt ändå!!Å slank in o kollade på MIJAS Kissungar som var värda resan..!!Ja ja..Jag får väl skratta åt miss taget ..Men jag hade så gärna velat ställa Yaira igen!!Innan kull!!Nu ska hon nog till att löpa då måste jag väl para henne..,,..

JessicaN
0

#9 Vi höll på att missa utställningen i lördags. Jag hade med mig tre huskatter.

Tänkte vara inne i Örebro kl 7.30. Kl 7.45 vaknade jag av att min syster skickade ett sms och önskade lycka till. 45 minuter kvar bara av veterinärincheckningen. När vi sen hade stressat med att få all packning till bilen i ilfart så fastnade bilen i snön när vi skulle köra ut från garaget. Ringde i panik till min mamma som fortfarande låg och sov så hon fick skjutsa mig och katterna in och maken kom efter med burskynkena när han hade skottat fram bilen.

Som tur var så har vi bara 3 mil till Örebro så jag ringde in och sa att vi skulle bli sena men vi skyndade oss så kl 8.33 var vi framme.

Puh! Stressigt!

Maken fick loss bilen på bara ca 10 minuter så jag stod där med tre katter utan skynke en liten stund men han kom sen med all packning och vi hann förbereda katterna också :)

MijmuPix
0

Grattis till alla lördagens NOM & BIS-katter! Glad Någon som har resultaten för hur det gick på söndagen?

# 9: Nej men vilken otur! Förvånad Stackare!

namsooks
0

söndagens resultat:

Jag jobbade på utställningen så jag skriver de jag är säker på

BIS Hona: CH Quetta's Sicilia, OSH n22

NOM: CH Atlanta Sahmet Tuamotu, OSH b22

BIS Kastrat hane: S*Tammee's Lightfeet Luke JW, SIA a21

NOM:-

BIS Kastrat hona: PR San-T-Ree Estrella, SIA n

NOM:-

BIS Junior: S*Tuskulums Ikaroz, SIA n21

NOM: La Bell Spitfire, SIA n

BIS Ungdjur: Jean Dark Berliouz, OSH b 24

NOM: S'Hellhouse All Attention on Aya, OLH f

Med reservation på stavfel och missar=)

Grattis alla!

Millimina
0

Grattis alla!

Quetta
0

BIS Fertil Hane: IC Marilljos Hälge

Nonimonos
0

Grattis alla och ett speciellt litet grattis till Mannes fina dotter CH Quetta's Sicilia, OSH n22

Hoppas ni hade en varmare dag än vi som var där i lördags.

Nonimonos
0

#12 bara en fundering, enligt domarlistan var OSH n22 och b22 på samma domare - hur kan då det vara dessa två färger i panelen? (honor tänker jag på)

[hakkapelitta]
0

hon är inte b22 utan b24. därav din fundering

marieirene
0

Grattis Alla!! Glad

#9 Tråkigt att ni missade utställningen med Yaira…Gråter

Men det var fantastiskt kul att ni tittade förbi hos oss när ni åkte hem.Skrattande

Hoppas ni får många fina Yaira- TC bebbar snart.