9 himmelsmåttinger
På tide å vise frem hele "hurven". Men sliter enda litt med blitzen, enten blir det for mye lys eller for lite. Så det blir nå bedre når man benytte seg av solen som er begynt å titte frem igjen her i nord.
Først ut er Bibbi sitt kull. Som enda bare er gutter ;) som blir 2 uker i morgen.
(N) Himmeltinden`s Fighting Temptation
(N) Himmeltinden`s Hip Hop Star
(N) Himmeltinden`s Smash Into You
(N) Himmeltinden`s Once In A Lifetime
Så har vi Lucky sine småttinger, de blir 2 uker på tirsdagen. Tiden flyr :)
(N) Himmeltinden`s Nico The Great
(N) Himmeltinden`s Stairway To Heaven
(N) Himmeltinden`s Victoria Power
(N) Himmeltinden`s Melody Of Love
(N) Himmeltinden`s Super Gloria
Så er det noen som vil vite mer om disse, ligger stamtavler og mer info på min hjemmeside: http://himmeltinden.com/

Åhhh. Jag vill ha bebisar
Herregud, du har en hel skatt där hemma!!! Funderar på ett liten resa till Nord jeg…med en stooooor bag. Jag stoppar ner Nico först.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Åh så gudomliga!! <3 <3
Hihi… du skal bare komme på besøk nilla… men det er ikke lov å putte puser i bager her i gården… vi passer veldig godt på bare så du vet det ;) hihi…
ÅÅ ja lille Nico ble en favoritt her hos meg også.Slikt et vakkert oldebarn jeg har 
Nydelige små Aino,din heldiggris 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Takk skal dere ha.
Javist har du vakre olderbarn Line. Jeg er hodestups forelska jeg… i alle og enhver av dem.
Jeg falt litt ekstra for "smash into you" også jeg og de to andre øverste.
Skjønner godt at du er forelsket 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

åh super söta bebisar allihopa..
Åh gud! Jag skulle inte kunna sälja en enda om de var mina (tur att de inte är det då).
Har ändrat mig nu. Vill ha den svarte bebisen…
/Elisa

Gud vilka gosungar
Nydelige små! Er spent på hvilke farger de gjemmer på
Smash Into You kan du jo bare sende rett hit, vi har jo til og med jenter med melk så han skal få full service!

Åååå for noen vakre små alle 9 ! Synes det er en som utpeker seg litt eksta, men det er kansje fordi den skal til meg. :)
Vad fina de är! 
Vad underbara de är allihop! Lille Smash blev min favvo (kan det bero på att han är sys kanske?
)
tusen takk skal dere ha… jeg er kjempestolt av disse småttingene mine…
Åh så söta :) Även mitt hjärta slår lite extra hårt för Smash
Synd att det är så lååångt till Norge..
"FightingTemptation"….
Det är banne mig inte lätt när man får se såna härliga ungar 
#18 Det er ikke såå langt til Norge! Bare snakk med de som nettopp har fått katt fra oss. Eller de som har Himmeltinden´s katter fra før 
#20 Jooo speciellt till fjällen! ;) Hur gör man egentligen, flyger och hämtar katten? Eller skickar ensam med flyg och hämtar på flygplatsen?
Da vi skulle levere Hamsunkullet, fløy Finn-Ove med alle sammen ned til Gardermoen (hovedflyplassen vår). Den ene jenta som skulle til Sverige ble hentet av sin nye eier på flyplassen og så skulle de kjøre hjem til Sala som ligger ca 12 mil nord for Stockholm. Etter å ha levert jenta og den ene gutten som skal bo i Norge, tok Finn-Ove toget ned til Oslo S som er hovedtogstasjonen på Østlandet. Der traff han ei som skulle hente de to siste jentene - de bor i Stockholm - og hun skulle også ha med den siste gutten til hans nye eier som også bor i Stockholm. Så satte de seg på toget tilbake til Stockholm
Så det er mange muligheter om man bare vil 
Eller så kan man fly til Gardermoen (f.eks) og plukke opp kattungen der, eventuelt sende kattungen med fly. Så kan det jo hende at flyttedagen passer med ei utstilling i Sverige, der noen av oss nordboere deltar eller at det passer med ei utstilling i Norge der svensker deltar og kan ta med seg katten. Masse muligheter, kun fantasien setter begrensningene! Jeg vet også at dommere har hatt med seg kattunger for å overlevere til ny eier på utstililnger
Ja jeg kan reise til Gardemoen jeg… for det er en pus til som skal til oslo i disse kullene.. så det ordner seg nok på en eller annen måte, å få en pus til sverige om så var ;)
Det låter så lätt när ni säger det så där. Aino, jag mailar dig istället.