Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 964 ggr
[lisme]
0

Bekmørtnans 6. kull er på vei!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag er vi sikre på at vårt neste kull er på vei. Vi er veldig spente på dette kullet fordi det er to "egenproduserte" katter som har parret. Mor til kullet er (N)Bekmørtnans Wen (sia d var), far til kullet er (N)Bekmørtnans View (sia c var). Kullet er ventet i begynnelsen av februar 2010.

Den vordende mor, Wen

Den vordende far, View

Siden dette er to varianter som har parret er det en statistisk mulighet for å få 25% balinesere i dette kullet. Guttene vil bli enten creme eller rødmasket, jentene blir skilpadder i fargene brun, blå, sjokolade eller lilla

Stamtavlen til kullet: http://www.pawpeds.com/db/?a=p&ids=3:839320;2:839315&g=4&p=sia&date=iso&o=ajgrep

SacredSouls
0

Kyss Nydelige Wen (både jente og rød…sukk heldiggrisen )

Masse lykke til med både drektighet og fødsel lisme.Det blir nok noen skjønne små bebiser.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Tusen takk, Line! Vi gleder oss veldig til dette kullet og er spente på hva som kommer! Vi har lagt inn bestilling på ei balineserjente etter disse to, så får vi se om hun kommer Flört

marieirene
0

Blir säkert jätte fina missar.Glad Lycka till i väntans tider.Glad

[lisme]
0

I dag er Wen kommet til dag 47, og i løpet av to dager har jenta fått mage Förvånad Jeg begynte nesten å lure på om vi hadde tatt feil da vi så at hun var drektig, for jeg så ikke at hun forandret seg i kroppen. De andre tegnene var der, spiser som en liten hest, kjempetrøtt, og nesten ikke noe annet enn ruging. Hun er også blitt veldig opptatt av Finn-Ove slik som alle våre drektige jenter har vært. I går fikk vi se for første gang at hun har kul på magen og vi ser forskjell på størrelsen fra i går til i dag!

Hvis jeg er riktig uheldig, må jeg håndtere fødselen helt alene, Finn-Ove har begynt å jobbe de ukene han ikke er på samling. Kjenner veldig sterkt på at jeg gjerne skulle hatt en erfaren oppdretter i nærheten hvis jeg skal stå ansvarlig helt alene. Får bare håpe at alt går bra og at vi ikke trenger å dra til veterinær, for da sliter jeg litt….Rynkar på näsan

Himmeltinden
0

Kjempespennende dette her, og jeg krysser fingrer for mange ulldotter.. Morsomt å få kattunger etter egenproduserte katter, det er sikkert og vist…

Synd vi bor så langt unna hverandre, ellers så skulle jeg virkelig ha kommet og hjulpet deg lisbeth… kattefødseler så koselig og spennende, når alt går som det skal.. og det gjør det nok denne gangen også for dere;)

---jeg har hatt barnedåp på 9 unger nå i kveld…litt av en jobb får en si…

Fielie
0

Lycka till, hoppas allt går bra

Helenaf76
0

Åh vad spännande!! Grattis!

MalinL
0

Spännande, håller tummarna!

[lisme]
0

Tusen takk! Det er blitt enda mer spennende nå for magen til Wen har formelig eksplodert i størrelse på bare to dager. Og vår bestilling til Wen og View var på 2, max 3 kattunger, Når jeg ser på dagens bilder tror jeg de 3 kattungene blir VELDIG store…… Eller så får vi en feilleveranse - igjen! Skjønner ikke hvorfor ikke kattene bare kan høre på oss når vi sier at det holder med 2 - 3 kattunger?!?! Wen syntes det var en utrolig dårlig idé at hun skulle vise fram magen sin til fotografen

Wen dag 55

"Neeeei! Slutt da, jeg vil gå min vei!"

"Jeg går min vei, du klarer ikke å holde meg lenger! Hvis jeg nå bare vrir meg i armene hans så må han slippe snart….."

"Hør´ru Mister, jeg smaker snart på forlabben din om du ikke setter meg ned snart!"

Himmeltinden
0

Det må man si, det var litt av en mage :) Du trenger jo bare 1 katt for å få 9 unger… haha..

kalindas
0

Det var en stor och fin mage på den tjejen..Glad

/Elisa

[lisme]
0

Åhh ikke si det da Aino! Det hadde vært greit med et lite kull til en forandring Skäms

Felicula
0

Oj vilken mage :) Stort lycka till.