Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1416 ggr
cerwinvegas
0

Sista veckan....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

med små killarna för oss (mammor.pappa,mattar & hussar).För på söndag flyttar Nicolas & på tisdag nästa vecka Lucifer.Den glädjen vi fått med dom är ofantlig helt enkelt underbar..& vi kommer att sakna dem..men vi vet att dom kommer få det bra i sina nya hem..

här får ni en stor dos med bilder på våra killar ja mammor & pappa får också vara med.

Första bilden tog jag imorse när dom myser i min dotters säng..

olika sovstilar…

Kärleksparet…så otroligt vackra KyssKyss

mamma pappa barn

För ett par dagar sedan köpte jag ett får till Lucifer..det verkar som han blev nöjd..

Nicolas fick en björn..som han inte ens han reagera på förrens "lillebror" tog den..

vad är det där undrar nog Nicolas oj dom rör sej & inte går det att fånga dem..attans…(när min gamla tv gick sönder letade jag på blocket såg en annons där det stog fet-tv till salu..jippi den blir bra för mej eller rättare sagt katterna som vill ibland sitta på tv..& då funkar det  inte med en ny sån där smal Cool..)

Nilla
0

Vilken vacker padda du har…Kyss 

Ja, det är förjäkligt när de små tar sitt pick och pack och flyttar. Jättefina bilder på ljuvliga kattungar. Bilden på den svarta ungen som ligger utsträckt var bara för härlig!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

hecajon
0

Det underbaraste med att ha bebisar hemma är att få se dem växa upp till härliga individer och att ett trivsamt men spännande liv hos någon annan väntar bakom hörnet.

Fina bilder, man kan inte mer än att bli gladGlad

SacredSouls
0

KyssSå mange fine bilder av gjengen. Kjærlighetsparet er nok veldig fornøyde med sønnen sin tror jeg.

Lucifer er sååå skjønn Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

KyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss

/Elisa

cerwinvegas
0

#1 Tack ja visst är hon fin min prinsessa & den lilla svarta han är inte så dum han heller..Skrattande

#2 ja visst är det väl så..men jag är lite blödig &  tycker det är lite sorgligt när dom flyttar…

Lucifer busar med stora pappa Jesse

#3 Tack Line men utan dej så har det inte blivit ett kärleks-par här hemma & då har det inte blivit en liten Lucifer heller..Jag är så lycklig..

Jag måste lägga in denna bild trots den är dålig av blixten..men kolla Lucifer lite rolig

cerwinvegas
0

jag passade på att fråga kompisen om han kunde ta lite kort på katterna när jag höll i dem..ojojoj dom var för snabba & så när han tog bilden då hade dom redan tröttnat..inte ens Fanny el Jesse hade lust den här dagen..lite komiskt för hela gänget ser ut som pösmunkar..men det bjuder dom & jag på..den här texten skulle vara i förra inlägget.

En bild försvann men texten ligger kvar i förra inlägget..hihi…men men  den kommer här..

dålig men rolig bild iaf…

#4 jag håller med dej helt & fullt Kyss

Siameshona
0

Det var en härlig bildserie att få njuta av. De är sååå fina!!

SacredSouls
0

Kyss Så fine de siste bildene var.Du er så flink til å legge inn mange bilder.

Nicolas er så herlig han også.Ser veldig uskyldig ut Skrattande (men det er han nok ikke)

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

camil
0

Njuter av alla bilder och längtar Kyss Tror jag aldrig sett en katt som har sådant minspel som Lucifer. Eller har så mycket att prata om.

En riktig liten clown Skrattande Och så otroligt fin och söt. Jag förstår att det kommer bli jobbigt för er när han flyttar.

Och lycka till på utställningen nu. Lucifer kommer nog charma alla. Mitt hjärta har han redan.KyssKyssKyss

[lisme]
0

Å så mange flotte bilder! Noen er veldig morsomme, noen er bare så søte.

MalinL
0

Vilka fina bilder!