Siames iFokus

Siames

Etikett: utställning
Läst 769 ggr
Annkis54
0

Hallandkattens utställningsinbjudan ute nu

Nu finns den på vår hemsida.
www.hallandskatten.com
den går av stapeln i Vårgårda den 24 o 25 april i Tångahallen.
Anmälningsblanketter väntar vi på våra nya efter vi gick med i WCF. Det enda som inte är klart är exakt hur många certifikat vi ska ha mellan de olika titlarna. WCF har 3 emellan varje men vi tycker att det är för lite. Så när vi har fått svar på vår förfrågan så kommer anmälningsblanketterna ut.
Förhoppningsvis senast i nästa vecka.
Närliggande stad Alingsås har jazzfestival samma helg så det börjar bli tight om rum. Alingsås var fullbokade redan i höstas o närliggande ställen märker nu av detta. Så har ni tänkt er till Vårgårda o vill ha övernattning så gäller det att boka nu.
på inbjudan som kan ses på www.hallandskatten.com kan ni se de hotell o vandrarhem som finns i närheten.
Vi hoppas på en kanonutställning o att den ska bli lika populär o bra som vår sista. Då fick vi ta in en extra domare. Flört

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Lejonhjarta
0

Ser fram emot att träffa alla igen! Skrattande

kalindas
0

Har jag bil och är ledig. Så funderar jag på att ta en sväng upp och titta på. Kan vara skönt att åka på en uställning utan att göra något annat än att babbla med folk..Flört

/Elisa

Annkis54
0

Flört
visst är det

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

nelliots
0

Någon som ska åka dit från Göteborg? jag har ingen bil och svårt att ta mig dit…

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

kalindas
0

Om jag är ledig och åker upp. Kan jag ev. köra förbi GBG. Dvs om det inte blir en allt för stor omväg.

Vill du ställa ut, så testa att gå in på http://idpnordic.se/forum bör finnas ett gäng som kör via eller från GBG. Vet i alla fall ett par stycken från Stjärnkatten.

/Elisa