Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 1660 ggr
ramithi
0

Familieforøkelse 24 januar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som dere ser så er det blitt familieforøkelse her den 24 januar.
Felicia fikk 4 store små kattunger vekta skal en ikke noe klage på den var
90gr, 84gr 96gr og 80gr alt bra med mor og barn og dem ligger å patter alle sammen.
Den siste fikk en litt hard start på livet den kom i setefødsel og var mere død en levende når den kom til verden.
Så her var det å bruke varme kluter som jeg hadde varmet i varmt vann + varmet kluter på ovnen. Brukte munn til munn metoden på den lille.
Så til slutt fikk jeg i den lille litt druesukkervann bare noen dråper og morsmelk med litt druesukker i. Da begynnte den lille å kvikne til.
Å så fikk den lille seg litt av det samme før jeg skulle legge meg også.
Har vert våken flere ganger i natt når det er kommet et lite pip i fra kassa som står i fotenden på senga vår.
Så her kommer et par bilder av mor med sine 4 små.

Helenaf76
0

Grattis till bebisarna!!! Och vad skönt att den lilla klarade sig. :-)

Siameshona
0

Grattis. Vad fint att du kunde hjälpa den lilla! Så mjuka & mysiga de ser ut med sin mamma

carinbrack
0

Åh!

MalinL
0

Så söta!

MijmuPix
0

Grattis! Så fina de är! Glad

ramithi
0

Tusen takk skal dere ha. En må prøve å hjelpe det en kan. Å går det ikke så går det ikke, men hit til ser det ut  for å gå bra. Men en har ikke noen garanti på hvordan det skal gå.

hecajon
0

Grattis till tillökningen, skönt att du fick fart på den svaga också.

ramithi
0

Tusen takk skal du ha. En må jo prøve.

SacredSouls
0

Gratulerer så mye igjen Randi. Glad

Det var godt den fjerde har kommet fint i gang nå den også.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Gratulerer så mye Randi! Så flink du er til å få i gang en "tungstarta" kattunge! Skulle ønske du bodde nærmere Flört

kalindas
0

grattis

/Elisa

ramithi
0

Tusen takk begge to. Var nettopp inne hos dem og der ligger dem og pupper alle sammen.

Å #10 det er ikke noe som heter flink en må bare tenke logisk. Har fått høre av andre at dem ahr brukt munn mot munn metoden  med hell. Bruke varme kluter i kokende vann og varmekluter på en oven og pakket kattungen inn.

ramithi
0

Tusen takk kalindras

alltidsiames
0

Grattis och lycka till med alla fyra!

ramithi
0

Tusen takk skal du ha.

Nilla
0

Kjempestort grattis!!! Underbart att du fick liv i den lille. Det blir kul att följa dem på forumet. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ramithi
0

Tusen takk skal du ha. Ja jeg er glad for at jeg fikk liv i den lille. Det ser ut som det går riktig vei men er for tidlig å si ennå.

Attacks
0

Grattis med bebisene. Mamman har det veldig stolte blikketKyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

ramithi
0

Tusen takk. Ja ho har samme blikket som sin mor da ho levde og da ho hadde kattunger. Ho var slik som dette.

Juliette-
0

GRATTIS

cerwinvegas
0

Grattis dom ser ljuvliga ut..Kyss

ramithi
0

Tusen takk skal dere ha. Alle er i god form her hos oss.

kattguld
0

Grattis!!

Så bra ni fick igång den lille

ramithi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusen takk med litt magi Gladså gikk det fint bare tuller måtte hjelpe til en god del.

Legger ved et bilde jeg tok i dag av de små.

Glemte å si at en er nok alt solgt og går å venter på en som ikke har bestemmt seg ennå.