Familieforøkelse 24 januar
Som dere ser så er det blitt familieforøkelse her den 24 januar.
Felicia fikk 4 store små kattunger vekta skal en ikke noe klage på den var
90gr, 84gr 96gr og 80gr alt bra med mor og barn og dem ligger å patter alle sammen.
Den siste fikk en litt hard start på livet den kom i setefødsel og var mere død en levende når den kom til verden.
Så her var det å bruke varme kluter som jeg hadde varmet i varmt vann + varmet kluter på ovnen. Brukte munn til munn metoden på den lille.
Så til slutt fikk jeg i den lille litt druesukkervann bare noen dråper og morsmelk med litt druesukker i. Da begynnte den lille å kvikne til.
Å så fikk den lille seg litt av det samme før jeg skulle legge meg også.
Har vert våken flere ganger i natt når det er kommet et lite pip i fra kassa som står i fotenden på senga vår.
Så her kommer et par bilder av mor med sine 4 små.

Grattis till bebisarna!!! Och vad skönt att den lilla klarade sig. :-)

Grattis. Vad fint att du kunde hjälpa den lilla! Så mjuka & mysiga de ser ut med sin mamma
Åh!
Så söta!
Grattis! Så fina de är! 
Tusen takk skal dere ha. En må prøve å hjelpe det en kan. Å går det ikke så går det ikke, men hit til ser det ut for å gå bra. Men en har ikke noen garanti på hvordan det skal gå.

Grattis till tillökningen, skönt att du fick fart på den svaga också.
Tusen takk skal du ha. En må jo prøve.
Gratulerer så mye igjen Randi. 
Det var godt den fjerde har kommet fint i gang nå den også.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Gratulerer så mye Randi! Så flink du er til å få i gang en "tungstarta" kattunge! Skulle ønske du bodde nærmere 
grattis
/Elisa
Tusen takk begge to. Var nettopp inne hos dem og der ligger dem og pupper alle sammen.
Å #10 det er ikke noe som heter flink en må bare tenke logisk. Har fått høre av andre at dem ahr brukt munn mot munn metoden med hell. Bruke varme kluter i kokende vann og varmekluter på en oven og pakket kattungen inn.
Tusen takk kalindras
Grattis och lycka till med alla fyra!
Tusen takk skal du ha.
Kjempestort grattis!!! Underbart att du fick liv i den lille. Det blir kul att följa dem på forumet. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Tusen takk skal du ha. Ja jeg er glad for at jeg fikk liv i den lille. Det ser ut som det går riktig vei men er for tidlig å si ennå.
Grattis med bebisene. Mamman har det veldig stolte blikket
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Tusen takk. Ja ho har samme blikket som sin mor da ho levde og da ho hadde kattunger. Ho var slik som dette.

GRATTIS

Grattis dom ser ljuvliga ut..
Tusen takk skal dere ha. Alle er i god form her hos oss.
Grattis!!
Så bra ni fick igång den lille