Beyoncè sine sangfugler
Dem var bare 3 dager da dem åpnet øynene sine og er ikke 1 uke før på søndag… men vi bare måtte fotografere litt i dag.. dem er jo så søte atte;)
alle sammen ser ut til å være gutter…men jeg er flink til å bomme på kjønn :)))
Og navn har de også fått
(N) Himmeltinden`s Fighting Temptation, OSH n
(N) Himmeltinden`s Hip Hop Star, OSH c
(N) Himmeltinden`s Smash Into You, SIA/SYS?
(N) Himmeltinden`s Once In A Lifetime, SIA/SYS
Alltid kul med bilder på små "knoddisar"… 

Maila över Hip Hop 
HipHip vill jag ha!
/Elisa

#3 Äh du ska bara ha och ha.. Vincent har förtur 
Du kan få nån av mina..
Spidde hälsar att han kan flytta hem till dej och klå upp både Skogisar och Vincent. 

/Elisa

#5 Vi vill inte ha en elak katt och ingen mera vitfläck 
Spidde hälsar att han är inte elak! Han vill bara leka och alla andra är mesproppar..
/Elisa

Åhhhhh vilka små sötnosar!! <3

Så gulliga

Så skjønne små gutter 
Tusen takk. -ja dem er så nydelige, ligger masse av min tid å bare beudrer dem

Hip Hop-me like!
Tur jag redan har för många katter. Annars hade jag nog åkt upp och hämtat ett par av dessa! 
Den svarte och blå är otroligt söta!
Grattis till en liten SYS…
/Elisa
Sååå skjønne alle sammen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Sysen har fått hvite tupper på ørene… og et klart skille mellom farge og hvitt… Tror det vises godt på bildet også, jeg ser det for jeg vet om det ;) --hadde det ikke vært for det… hadde aldri i livet jeg sett det nå… Den førstefødte sysen min i fjor, var ganske gammel før jeg kunne se det, siden den fikk helfargede ører;) Og jeg er nok en amatør på hvitflekk jeg med… har ikke hatt mange kullene med bicolor. Og 2 gang jeg har en SYS.
Alla SYS jag sett har haft vita tassar. Så där kan man se det ganska fort på en maskad katt. Dvs om den inte är röd eller creme maskad.
/Elisa

Men shit siamesen och lila orin
jag dör
# 22 - det er fotografen som ikke duger, får ikke helt til den her eksterne blitzen enda
…du er den 2. som sier han er blå i dag… men jeg ville ikke plage dem mer i dag. Bildene så så fine ut da dem lå på kameraet.
Försökte gör bilden ljusare. Men han blev fortfarande blå..
/Elisa
ja der så han virkelig blå ut hehe… merkelig blitz jeg har… får laste opp ett annet her… men det er vel like mørkt tror jeg
men uansett vises fargen hans bedre lengere opp på kroppsbildene.

Äh han är ju hur lila som helst..

Å lila näsa
Där ser han lila ut..
Ska vi byta? Elliot mot den lila? 
Fast jag har ju inte plats…
/Elisa
Den sorte ble en gutt
han er mor sin fristelse. Jeg bare elsker sorte orientalere….-men så kan vi ikke ha flere gutter her heller… så han må nok også finne noen andre å bli glad i etterhvert.