Klistra in bilder
En del undrar hur man får sin bifogade bild synlig direkt i inlägget.
Gör så här;
Skriv ditt inlägg som vanligt, bifoga den bild du vill visa och publicera inlägget. Klicka upp ikonen som hamnat i översta högra hörnet av ditt inlägg och markera hela bilden - välj kopiera.
Gå tillbaka till ditt inlägg direkt och tryck på 'Hantera inlägg' och därefter på 'Redigera inlägg'.
Ställ markören där du vill att din bild ska vara och klistra in.
Publicera inlägget på nytt - voila, din bild syns direkt i tråden :)
OBS! Om bilden är bredare än 345 pixlar, så måste ni förminska den efter inklistring. Markera bilden och "ta tag" i ena hörnet och "putta" inåt. Bildpropertionerna blir inte alltid exakta även om man håller ned SHIFT-tangenten, så håll koll på om katten ser korrekt ut. Det går annars att gå tillbaka och redigera ytterligare gånger, men endast i upp till 1 timme efter den första publiceringen.
Lycka till :)

TACK!
*går genast och prövar med ett par inlägg…*

Märkte att det här funkar inte med Firefox. Antinger saknar jag någon plug in eller då funkar det verkligen inte…
Skitsamma, lyckades med IE iaf!
Puttar upp denna tråden eftersom det är flera som vill veta hur man får in bilden i sitt inlägg.
Fast redan från början kan man ju välja att kryssa i rutan "visa bild direkt i inlägget".
Med vänliga hälsningar Lisa
Finns bara om man har pluskonto…
/Elisa

Testar här…
Får se om det funkar för mig trots att jag också har Firefox…

Nope. Funkar inte i Firefox.
Tack iaf för tipset. Kan ju prova med en annan webbläsare..
Finns en annan länk som jag skrev för längesedan om hur man gjorde med Firefox. Hade kopierat länken från en annan sida.
Du får söka i arkivet.
/Elisa
Okej mysko :O
Med vänliga hälsningar Lisa
Putt
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

tack har funderat på hur ett bra tag
Verkar inte funka med Safari heller…