Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1780 ggr
Himmeltinden
0

Nye himmelpuser

I natt kom dem endelig, noen dager på overtid.

Mamma er (N) Himmeltinden`s My Lovely Beyoncè, OSH n 03

Pappa: (N) Himmeltinden`s Sun Sony, SIA b.

Det ble 4 store, kvikke kattunger. 2 Orientalere og 2 Siamesere. Siden at ingen av orientalerene ble bicolur, håper vi selvsakt at iallefall en av siamerene er en SYS.

Mammapus er kjempe, kjempedyktig. Hun vasker og steller på sine små… tror ikke vi har hatt så rene småttinger på lange tider…hun er så stolt av kattungene sine og har nesten ikke tid til å gå på do..

Kommer tilbake til kjønn, når man begynner å komme seg etter nesten 2 døgn uten søvn.

Bokskogens
0

Grattis till bebisarna och Lycka till med de små! Kyss

MijmuPix
0

Grattis till kullen! Glad Vilka fina bebisar!

SacredSouls
0

Kyss Nydelige.

Gratulerer så masse med de små.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Grattis! Glad Håller  tummarna för att du får som du vill så att det är ett par sysar du har där.

MalinL
0

Grattis till kullen!

[lisme]
0

Gratulerer med nytt kull! Det blir spennende å se om det gjemmer seg en liten sys eller to blant dem Flört Det er så deilig med kattemødre som tar vare på sine små og vi bare kan sitte å se på dem Glad

Ziamizzimo
0

Gratulere med fire vakre små, gleder meg til flere bilder av de :)

Nilla
0

Grattis!!! Nu är du värdens lyckligaste kan jag tro. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0

Grattis till ännu en superfin kull Kyss

cerwinvegas
0

Grattis till bebisarna..Kyss

alltidsiames
0

Åh så fina pälsbebisar! Grattis till dem!Kyss

Siameshona
0

Grattis. Nya små underverk att glädjas åt här!

kalindas
0

Grattis!
Ser ut att vara stora och fina bebisar. Kyss

/Elisa

nelliots
0

Oooooo, sickna små raringar! Man får gratulera! Skrattande

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Himmeltinden
0

Tusen takk alle smmen…

Javist er jeg verdens lykkeligste nå… 4 hærlige små og en superdyktig mammapus…Og så venter vi et kull til med de nærmeste dagene. så jeg storkoser meg nå.

Elegantangel
0

Grattis till de fina ungarna och lucka till med nästa kull

Himmeltinden
0

Så kom dem i natt, Lucky sitt kull. 5 stykker. Men det ble en dramatisk fødsel. Har aldri vært med på lignende;) Lucky kom normalt i fødsel, og presset og sto på. Det var bare halen som kom til syne. Da dette tok for lang tid, måtte vi bare innse at vi behøvde hjelp.. Vi fikk ikke riene igang igjen på dyreklinikken heller, selv om halen til lille pusongen stod i åpningen.

Det ble keisersnitt. Den lille som hadde ligget så lenge med halen ute, ble utrolig nok også reddet.

Det som hadde sjedd var at kattungen hadde tullet seg helt inn i navlestreng og morkake. Så dette hadde nok aldri gått bra.

Med mammapus går det nå bare fint… hun ble etterhvert som hun kom seg til hektene en super mamma hun også… Så alt endte godt, selv om det var veldig dramatisk i natt..

Bilder og kjønn er på min hjemmeside, for dem som har lyst å se.. http://www.himmeltinden.com/

SacredSouls
0

#17 KyssSå skjønne.Gratulerer så masse.Oj så babysyk jeg ble når jeg så de fine små.

Så godt at det endte bra og også for den lille som hadde satt seg fast.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

cerwinvegas
0

Grattis till era nya bebisar..Kyss

kalindas
0

Grattis till ännu fler bebisar..Glad

/Elisa

alltidsiames
0

Grattis tll de små underverken!

Nilla
0

Grattis än en gång! Underbart att den lilla gutten klarade sig. Han blir nog extra mycket älskad, tror jag. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Ziamizzimo
0

Gratulere med fem nye små. Det blir spennende og følge de videre Glad

Lejonhjarta
0

Grattis till allesammans!! Kyss Kan tänka mig att det blir livat hemma hos er när dom börjar få spring i benen.Flört

[lisme]
0

Jeg trodde at jeg hadde gratulert deg, men det har jeg ikke klart. Så derfor: Gratulerer så mye med fem skjønne små! Vi syntes det var mye liv her med 7 kattunger i ett kull, men du får 9 som er like gamle….. Flört Da vil det bli mye liv og mye fart!

Juliette-
0

Jag vill inte se några bilder på några äldre små sen Guld i mun usch dom kommer vara så hemska..

Oskyldig

Beige
0

Grattis till dina två kullar, vad skönt att allting gick bra Glad

Siameshona
0

Grattis igen! Vilekn fart & fläkt det kommer att bli hos dig.Skrattande

Elegantangel
0

Stort Grattis till tillökningen!! skönt att det gick bra och att alla klarade sig. Har varit med om samma problem med svansen först och invirad i navelsträngen. Han är nu 13v och väger 2 kg

Himmeltinden
0

Tusen takk for alle hyggelige komentarene..

Ja det blir mye liv her etterhvert, det er sikkert.. Alle går fint opp i vekt og ser ut som noen små tykke teddybjørner… det er så skjønt når alt går så lettvint at mamma klarer sine ting selv.

bergbackens
0

Jättegrattis till både mammakatt och Aino.Glad