Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1241 ggr
Engkullen
0

Man ska sova också

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

För några dagar sedan fick vi hem vår tredje siames och vi är hur stolta och lycklga som helst!! Har haft katt hela livet men alltid drömt om siames, vilket blev verklighet under 2008 och nu har vi vår tredje!!!

Lambie (som han kallas här hemma) är en orädd, nyfiken och glad krabat. Våra två andra sior var något äldre när de kom till oss och det var länge sedan vi hade en ung kattunge i huset. Jag har glömt hur mycket sömn de behöver. Det är ju absolut nödvändigt med sömn när man ska växa och bli stor. Trots sitt stora mod när han är vaken så vill Lambie helst sova hos någon av sina människor, om han får välja.

Så just nu gör vi vardagssysslorna i skift jag och min sambo. Men vad gör det? Om den nya familjemedlemen trivs bäst med att sova hos oss så är vi så glada för det är sååå mysigt!!! Glad

Siameshona
0

Ja, visst är det härligt av trampet av små tassar!! Och visst curlar man dem, de små liven.

namsooks
0

Oh, Jenny!

Välkommen till forumet! Åh, älskade lilla Lambie, så söööööt. Härligt att höra att han lagt beslag på sina människor=)

Helenaf76
0

Så söt kille! Kyss Vad gör man inte för sina kissar?!

kitte
0

Åh, lyckliga du! Grattis till tredje missen. Glad

SacredSouls
0

Glad Ja de er bare så herlige og sååå vanedannende :)

Gratulerer så mye med tredjemann vel i hus og velkommen hit til oss på forumet.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Missannas
0

Åh! Vilken liten chokladdoppad sötnos, grattis till en sån myspojke!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

MalinL
0

Så söt kille!

carinbrack
0

Åh, nu längtar jag ännu mer efter min som kommer på lördag!

Lejonhjarta
0

Kattungesjuk…Kyss

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Engkullen
0

Oj, tack allesammans för ett varmt välkomnande!!! Det känns mysig att vara här.

Ja, Lambie har verkligen lagt beslag på sina människor, från hjärteroten och hela vägen ut till hårtopparna på oss. Efter en vecka är alla våra tre stora misar också nöjda och mycket nyfikna på honom.

När jag tänker efter är det som att John Blund bäddat in hela familjen i sitt sömnpulver. De senaste två dagarna har de stora katterna också varit ovanligt sömniga. Men det är klart. När de nu vant sig vid sin nya komis och har slappnat av så kommer väl också tröttheten.

#8 får du kisse på lördag! Jag kan föreställa mig att det är svårt att tänka på nåt annat. Grattis i förskott!