Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 880 ggr
[lisme]
0

Siste dag med gjengen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morgen er kattungene 15 uker gamle, og de feirer det med biltur, flytur noen med enda en biltur og noen med tog Tungan ute Det kommer til å bli veldig stille her hjemme når alle reiser, ingen flere trampende små føtter over gulvet - på noen uker Flört  Siste helga i januar er Finn-Ove ute og reiser igjen, og denne gang for å hente en liten gutt til oss. Det ble veldig stille i etpar dager etter at View flytta men nå har de begynt å leke villt og uhemmet igjen. Kattemamma Kikki hang midt i den ene gardina i stua i dag, det er flere måneder siden hun gjorde det sist, Hun hang så fint og gynget fram og tillbake Skrattande Vi er veldig spente på hva de nye eierne synes om rampegjengen vår og gleder oss til å få tilbakemeldig. Finn-Ove er heldig, han får treffe alle eierne bortsett fra en, jeg får bare nøye meg med rapporter fra han.

Bårr som skal bo sammen med to orientalere i Moss

Eleseus som skal bo sammen med flere andre siamesere i Stocholm

Helga som skal bo sammen med Ylajali i Stockholm

Ylajali, den av kattungene som hater aller mest å bli fotografert nå

Marie som skal bo sammen med to gutter i Sala

Kosestund i et av klatrestativene - Ylajali, Eleseus og Mischa

Da jeg hentet kameraet, lå alle kattene våre sammen i denne stolen  men i det jeg snudde meg, hoppet Dr. Meow opp på armlenet. Men ryggen hennes er fin! Cool

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Juliette-
0

Gud vilken underbar goshög

MalinL
0

De är jättefina, och vilka fina tröjor de har!

Rithwa
0

ursöta, och vilka fina stickade tröjor dom har.

Himmeltinden
0

de genserene der sikler jeg litt på i grunnen, dem er kjempetøffe… nydelige puser, både smått og stort…

[lisme]
0

Tusen takk alle sammen! Vi er veldig stolte av rampegjengen og jeg vil savne kosestundene med Bårr der han kommer løpende i full fart, klatrer oppover beinet mitt og videre opp på skuldra der han setter seg godt til rette og steller håret mitt.

Vi prøvde genserne på alle i dag for første gang, og da ble de akutt lam i alle 4 beina sine bortsett fra Ylajali Glad Sprettkanorten trodde visst at om hun bare klarte å hoppe høyt nok, ville den avskyelige genseren forsvinne. Men så heldig var hun ikke…..

#5 Jeg trenger lengde på kroppen (fra forsiden av bakbeinet til baksiden av forbeinet) og omkrets rundt brystkassa så skal vi se om det ikke blir noen "designerklær" (kremt Obestämd) til HImmelprinser og prinsesser