Snart ska vi flytta hemifrån
Mina choklader är på väg hemifrån snart. Alla utom en har hittat sig ett hem och jag hoppas det kommer gå bra för dom att flytta. Det är alltid nervöst tycker jag att låta ungar flytta - men det kommer trots allt bli lite skönt när dessa 9 flyttat och vi kan återgå till lugnet.
S*Nonimonos Purarine to Moramyran
S*Nonimonos Maneki Neko kompeito
S*Nonimonos Kinako KitKat
S*Nonimonos Pai no Mi
S*Nonimonos Kinoko No Yama
S*Nonimonos Nikita on Nitro
S*Nonimonos Noisy Norton
Och så han som inte är choklad bland alla choklader ;-)
S*Nonimonos Nordic Turbo

Vilken snygg brutta längst ner 

/Elisa

Ops nu var det fler bilder. Menar absolut Kinako
Nikita gillade jag, hon var så lik min Isaac. Underbara ungar alla. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

De är helt underbara!!man vill börja "samla"

De er heldige de nye eierne som får så vakre katter,håper vi får se de på utstillinger framover.

super fina ungar, verkligen!
Så vackra kattungar!
Tack så mycket, jag blir så glad över att det är fler än jag som tycker mina ungar är fina.
Dem har blitt kjempefine alle sammen. Er det mulig å få lov å se flere bilder av nr 1,2 og nr 4?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Så otroligt vackra!
Men jag förstår vad du menar med att det ska bli lugnt sen….9 partypissar, herregud vilken fart å fläckt det måste vara…

Åååååh former Nikita on Nitro numera Twiggy är jag på väg till tåget för att hämta NU!! Weeeeeeehoooooooo

Och om en vecka är det min tur att ta tåget för att hämta Kinoko No Yama 

jätte söta bebisar..vilken lycka för er som blir deras nya mattar/hussar..Grattis
Noisy Norton.For en flott liten kar.
Nyydelige bebiser Lina,alle sammen.
#14 og #15 Gratulerer begge to 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Dom är jättevackra hela gänget
Superfina, både bilderna och fotomodellerna 
#14 och #15 Grattis!
Då får man chansen att se i alla fall dessa två på någon utställning framöver 

Hämtar Kinako kitekat om en vecka och vi ska nog prova nån utställning där också. Gävle i augusti blir det nog alldeles säkert.
Dom är underbara! Tur för min plånbok att jag måste knö in oss allihop på 39 kvm snart…
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

.Verkligen fina kattungar Lina! Hjärtat klappar ju lite extra för Norton…;)
# 17 Du kommer få se mer av honom här på forumet… 
Härligt med en massa choklader som forumkatter! 

Ohh dem är såå fina!
Flyttarna går nog super!
Sabina Linder.

Vad roligt! 
#26 ååh så liten Turbo är jämfört med jätten!
hahah
Sabina Linder.
Men gud så jag ser ut 
Det går bra för Twiggy, det är bara Nietzsche den fegisen som fräser åt henne (han fräser också åt Nemesis och Kiku, samt mina fötter.. han är lite.. fjantig)
Kiku försöker leka med henne för fullt men Twiggy tycker hon är aningens läskig när hon kommer i dundrande galopp rakt emot henne. Nemesis tvättar henne och tvättar.. det började han med när hon klev ur buren. Han älskar bebisar