Beauty - en vakker engel!!
Tidlig på lillejuleaften måtte jeg dessverre ta avskjed med min vakre Beauty, bare 9 uker gammel…. Hennes fulle navn skulle vært
(N)Manhunter's I'm A Beauty Face, og ingen passet bedre til det navnet enn henne…..
To dager før jul begynte hun å kaste opp alt hun hadde i seg, ville ikke spise, og eller at alt jeg hadde prøvd å få i henne kom
opp igjen, var det bare å reise til veterinæren. Der fikk hun diverse behandlinger, og jeg dro hjem med henne, med en avtale om
nytt besøk tidlig neste morgen. Hun ble dessverre dårligere gjennom natten, og neste dag var det ingen utvei enn å la henne få
slippe….. Som den prinssessen hun var, fikk hun reise egen budbil til obduksjon, og den viste en voldsom tarm invaginasjon, dvs
at tarmene hennes hadde gått inn i hverandre……
Min vakre Beauty har blitt den vakreste engelen….. Jeg savner henne helt forferdelig, hun var alt jeg hadde drømt om;-) Dette
var min tredje katt på 14 mnd som måtte avlives pga sykdom, og det tomme buret ut fra veterinæren blir tyngere og tyngere…..
Hvil i fred, min vakre Beauty!! Lillemann og Pusemann tar godt vare på deg;-)
Pernille

Lilla vännen. HoSå fin hon var.n kanske träffar Arnold där uppe i katthimlen.
Åh, så oerhört tråkigt och sorgligt.
Sååå vacker hon var…..
Åh så tråkigt.
Vilken jättevacker liten tjej.
Nej men vad tragiskt!
Ännu en…
Så ledsen för er skull och för den lilla söta flickan…
Otäckt med så många med samma problem. Man undrar ju om det finns någon gemensam nämnare, mellan dessa fall?
Samma mat eller liknade?
/Elisa
Detta var enormt trist att läsa - en till stackare som fick denna åkomma. Lider med er
Vil bare sende over en stor trøsteklem til deg. *klem*
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Jeg føler virkelig med deg Pernille .
Stor varm myk trøsteklem fra meg.
Åh, nej. Känner verkligen med dig i din sorg. Varför? 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Nej så tragiskt!! Å julafton som ska vara en glädjens tid…. Vackra lilla flickan.

Riktigt trist læsnig detta. Beklagar.

Tröstekramar till dig, så sorgligt att det gick så illa för denna lilla fina tös
Tröstekram från mig också. Så ledsamt att detta ska behöva hända.

Nej inte en till som drabbats av denna otäcka sjukdom..lilla vackra tösen 
vila i frid
många många tröste kramar / Ann
Du vet hur ledsen jag är för eran skull Pernille, så otroligt ledsen 

Åh så tråkigt! Stackars er! 
Sov gott lilla ängel!
*tröstekramar*
Dette var så trist Pernille. Lille vakre Beauty 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så oerhört sorgligt!
Stor tröstekram till dig!

Mycket sorgligt

Nej men Pernille!!! Inte lilla vackra Beauty!!! Jag tycker det är så hemskt, vet att du blev då glad för att få henne..
Kramar från oss i Göteborg!!

Tusen takk for alle trøsteklemmene, skal innrømme at det varmer et knust hjerte……
Beauty får jeg aldri tilbake, men kanskje det en dag kommer en ny vakker katt til meg;-)
usch så tråkigt att läsa.Mycket vacker katt! Styrkekramar från Nam Sook's