Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1160 ggr
Nonimonos
0

Jag är kvar till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jag kallas Pocky. Jag hade två som var intresserade utav mig tidigare men när dom fick se bilder på min halvbror Norton så tyckte dom inte jag var fin nog längre. Dom sa något om att dom ville ha en sån som Norton eller ingen alls…. hum - dom skulle bara veta hur gnällig han är - riktig gnällmåns. Sån är inte jag! Jag är gnäller inte för jag vet inte på vad - det är ju jättebra här. Det finns mat, leksaker, kompisar och två varma kaminer man kan sova bredvid - jag vet inte vad han gnäller för den där märkvärdiga Norton. Jag tycker om att leka istället, och ligga på rygg och kurra - det är mysigt!
Men nu säger min husmor att jag inte får bo kvar här hos min mamma, att jag måste hitta ett annat hem att mysa i. Vet någon av er om ett hem med kompisar, leksaker, mycket mat och en sån där hand som kliar en på magen - kan ni inte tala om det för min husmor då, snälla.

Nilla
0

Åh, vad fin hon är! Håller tummarna för att det rätta hemmet dyker upp. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0

Du var mig en skönhet Kyss

ramithi
0

Herregud så skjønn liten pus. Du finner deg nok et nytt hjem skal du se.

Helenaf76
0

Åh gud så fin tjej! Kyss

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Nonimonos
0

Glömde säga att jag är en pojk :-)

kalindas
0

Jag var nästan säker på att det var en pojk. Tror du skrivit det någon annanstans.
 Men alla skrev hon så jag gav sötnosen enbart en puss istället..Glad

/Elisa

Lejonhjarta
0

Hon eller han, en himla söt liten sak va det iallafall.Kyss

[hakkapelitta]
0

Gah, ännu svårare för mig att förstå att en sån hjärtekrossar-boy inte fått ett nytt hem än, när man dessutom har den där sängkammarblicken du har Pocky Kyss

cerwinvegas
0

Du är så söt som socker..Kyss & jag tror inte det dröjer länge förrens du flyttar..

nelliots
0

Han är superfin! Vilka ögon!

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Zandrinos
0

Mycket vacker pojkeKyss