Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 1098 ggr
Caroline22
0

Diamond Tiffany SIM SIM

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min nydelige Tiffi venter babiser i feb. Jeg gleder meg masse til disse blir født;-))

Caroline22
0

Flere bilder av min utrolig nydelig bærte…Jeg må innrømme at jeg synes hun blir finere og finere.

Nonimonos
0

Håller tummarna för er, det kommer nog bli ett gäng vackra barn kan jag gissa.

Caroline22
0

Og ett siste bilde, siden jeg er så treg med og ta bilder;-)))

Anne-Lill
0

Gratulerer så mye,hvilken farger kan det bli av de to?Skrattande Det blir nok noen pene barn med sååå pene foreldre og pene stamtavler.Vi venter i spenning,bestandig spennende med kull fra deg.FlörtGlad

Caroline22
0

Ja si det;-)) Jeg får jo så mye svart for tiden;-)) Men det blir vel div ticka og spotta babiser…Men kan jo aldri si aldri. Vi får se om vi får lurt en OSH på Linda;-)) Men tror vel at jeg får kjøpe meg en Siameser så Linda blir happy med meg;-))

Attacks
0

Siden du (og Hanne for den slags skyld:-) ) klarer å lage OSH n med å bruke 2 mønstede foreldre,uten å dele oppskriften tar jeg gjerne en OSH n hos degSkrattande

Holder med Anne Lill,det blir nok noen vakre bebiser.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

cerwinvegas
0

Grattis det blir spännande att se fina bebisar i februari.Glad

kalindas
0

spännande..Glad

/Elisa

[hakkapelitta]
0

Är det Kalle som är pappa? Lär bli nydelige bebisar som alltid ifrån dig Caroline Kyss

Helenaf76
0

Så spännande! Grattis!!

Rithwa
0

grattis till en jättevacker flicka

MalinL
0

Så spännande, grattis! Glad

Caroline22
0

Ja det er Kalle som er pappa. Håper det blir noe pent, siden Kalle blir kastrat any moment;-))

Guccivilin
0

Ja, jeg synes det er på tide med en  ny Siameser nå. Flört Tror ikke det blir noen OSH på meg…. Låner Mamma sine Skrattande. Blir spennende med nye Kallebarn, og Tiffany er jo bare lekker.

SacredSouls
0

Nydelig jente. Henne likte jeg veldig godt Kyss

Lykke til med bebiser :)

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus