Belle-bilder
Veena bad om bilder på Belles längder. Nu är hon inte så värst samarbetsvillig när det kommer till foton, men nu måste jag få lägga ut lite bilder! Hennes syster Viola fick ju vara med på bild…
Några längder ser man ju iof inte, men hon är söt i varje fall… (och det råkade bli ganska många bilder…f'låt).
Hon är min skrutta, lilla söta Belle. Alltid glad, men så envis! Snällaste katten jag vet. Gosigaste katten jag vet. Hon är spinkig och i slyngelåldern på utomhusbilderna (och den när hon ligger på bordet) så hon såg inte klok ut då. Mer underbar katt kan jag inte önska mig…
Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus
Jättefin! 
/Elisa
Fina fina Belle! 

Hon är jätte snygg din tjej 

Söta flickan 
Du får väl kämpa lite så du får till dom bilderna du vill *fniss* tror matte är lite lat 

Ha.ha Belle uttrycker sin avsky på kort nr 2 över arr modella:)

Belle tackar och spinner lite=)
#4 tja… må hända att matte är lat, men jag har också typ 1400 bilder som blivit suddiga och som kanske visar en svans och inte mycket mer.
#5 Belle uttrycker sin avsky för att bli väckt. Hon hade precis somnat i tvättkorgen… en av de få gånger det går att få bilder på henne: när hon sover, eller när hon är för distraherad av ljud från barn. Belle älskar barn.
Gissar att det är som att försöka fotografera Saga. Inte många sekunder den katten är stilla!
/Elisa

#6 då får man ta några till hehe
Å vakre Belle-mus
Noe hun ikke har vokst av seg,det er å susse og nusse dem hun elsker aller høyest :-))
Jeg fant dette av henne, 4 uker gammelt sjarmtroll:
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Bella donna!

Ohh så fin hon är! 
Sabina Linder.

Vilken söt tjej!! Underbar! 

Tack för alla fina kommentarer, och tack till Veena som postade en bäbisbild på henne =)
Hon är så fin, men allra härligast är den där lilla motorn hon har inbyggd som slår igång så fort man tar i henne!!
Vilken fin
.
#15 Det at Belle er den hun er,hun er helt spesiellt kjærlig og god. Hun er prikk lik pappan sin.
De 3 søstrene i kullet var bare supergode alle 3,men hun var noe ekstra.
Jeg håper der kommer kommer en nevø eller niese som er snytt ut av sin bestefar og tante Belle på en prikk i væremåte :-)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Belle är underbar! Finns ingen som kan klå henne. Inte ens Zaza, inte i kelighet och gullighet. Delad förstaplats med Zaza om mina två bästa köp i livet .
Viola får producera ett par kattungar med Belles temperament. Det vore jättebra! (och så kan du skicka en till hit
)