Insy kommer ikke til Norge
Vakre Insy blir værende hjemme hos oppdretter.
Det er en av hennes hjemmeboende døtre som eier mamma til Insy. Og for svært kort tid siden mistet dem Insy sin mamma,Angel så tragisk.
Hennes datter kan aldri få tilbake Angel,men det å kunne få ha hennes datter vet jeg vil være til stor trøst.
Jeg vet så altfor godt hvordan det er å miste en katt som betyr alt for en. Det er jo en sann lykke når man har mulighet til å beholde noe etter det man mister.
Vi har jo som sagt mange spennende planer,og da venter vi i stedet på en annen skjønnhet. Og hvem vet ,kanskje det blir Insy sin datter som kommer her senere da,eller noe helt annet. Jeg gleder meg til å se hvem det blir i fremtiden
Jeg ønsker alt godt for vakre Insy og også for hennes eier
Jeg syns det var greiest å skrive noen få ord om dette,så ikke en fjør blir til en høne i løpet av kort tid,når katten vi har ventet på i flere mnd ikke kommer likevel. Noe som titt og ofte skjer i kattemiljøet.
Det inderlige varige vennskapet med Desiree vil jeg ikke bytte ut for noe på denne jord.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vad tråkigt, både med förlusten och att ni inte får er katt. Men som du skriver är det bra att tala om saker på en gång. Som jag förstår det hela har ni god kontakt och förståelse mellan varandra. Jag hoppas innerligt att det ska gå bra för alla, både katter och människor och önskar att alla säljare och köpare har så fin kontakt med varandra som ni verkar ha!
Nei,altså,jeg er ikke lei meg for at ikke Insy flytter hit. Jeg har ikke sett henne vokse opp og kjenner katten personlig. Jeg kan bare ane meg hvor vindunderlig Insy er,etter å ha opplevd 2 vindunderlige katter fra samme oppdretter før
Jeg syns bare så fryktelig synd på Desiree sin datter.
Nå gleder jeg meg for fremtiden,hva pent som dukker opp her i stedet
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Du får be din väns dotter att skicka lite blider på henne då hon blivit vuxen. Så vi får se henne här. Hon är så vacker!
Hoppas det kommer en ny liten tjej till dej snart. 
/Elisa
Forhåpentlig kommer det en skjønn jente til deg senere 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus