SIA hane sökes till SIA hona
Vi söker en hane till vår hona, Sweety. Pappa är: CH S*Hi Tor´s Ouzo of Lilli. Mamma är S*Chamytas Kizzy Suzuki. Vi bor i Kalmar län. Planerar att para henne till i vår. Tips?
Stamtavla och bilder? 
Hej och välkommen till oss! Vill du annonsera på Siames iFokus så ber vi dig läsa igenom tråden "Vid annonsering på Siames IFokus". Är tråden försvunnen, hittar du den i kategorin "Om sajten och IFokus".
Vid annonsering kräver vi mer information än den du skrivit. Läs informationstråden, så får du veta mer. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Pappa är CH S hi Tor´s Ouzo of Lilli. Mamma är S Chamytas Kizzy Suzuki.

Kan vi inte få se en bild på henne? Samma pappa som min "Blåsan", därför är ja nyfiken. :-)

Mkt vackra bägge två! <3 Jag som e dålig på färger undrar vad dom är?? Skölpadda nånting ?? och rödtabby?? kanske. ;-)
Det var en söt liten tjej du har. Jag har fixat till din annons. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Tack att du ordnade till annonsen, jag är preic ny här:)
Sweety är brunsköldpaddsmaskad och Nikita är rödmaskad. Vad är det för färg på din katt?
Så fine jenter du har.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tack:)
Jättefina flickor du har. Min hane är tyvärr för nära släkt med dina annars hade det ju passat bra då jag bor i närheten av Kalmar. Ev finns en av mina avkommor tillgänglig. Han är chokladtabbymaskad och finns i Torsås. Han är fem månader nu så han är kanske färdig framåt vårkanten.

#10 "Blåsan" är blåskölpadda. 
(han bär på siames)