OT: Avatar.
Har du inte hunnit se Avatar ännu, så boka in ett biobesök. James Cameron är tillbaka med en riktig storfilm och få har väl lyckats undgå reklamen inför premiären.
Min 14-årige son och jag har precis varit och sett den och vi är lyriska! En fantastiskt vacker film med ett tänkvärt budskap, som man aldrig vill ska ta slut.
Har du möjlighet, att se den i 3D-versionen, så tveka inte ens. Den BÖR ses i 3D.
Jag säger bara: WOOOOOW! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Min man vill se den, men jag har tvekat. Ska kanske fundera på att följa med då. 
#1 Du kommer inte ångra en sekund, jag lovar. När du har sett den, får du lova att leta upp denna tråd och tala om vad du tyckte. Till och med min morsa är helt såld. 
Tycker också den verkar bra. Borde vara super att se på bio.
Synd man är pank…
/Elisa
Jeg og gutta var å så den i 3D forrige Lørdag.WOW!! Den var helt fantastisk! Elsket hvert sekund av den.
Synes den var altfor kort og nå venter vi på at han skal lage en triologi 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Kul att höra. Vi har tänkt gå se den snart

Såg den igår, och den är grymt bra!
Dock inte i 3D=/ Men har funderingar på att gå coh se den en gång till i 3D bara för att den var så bra!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Jag och syrran ska se den på bio på söndag.
Nu har jag sett Avatar ihop med min man och min dotter. Den är helt fantastiskt bra tycker vi alla tre! Tyvärr visas den inte i 3D i Kalmar, men den vanliga versionen dög den också. Denna film kommer definitivt hamna i filmhyllan här hemma när den kommer på DVD.
#8 Ja visst var den helt fantastisk! Inte tänker man på att den är datoranimerad? Man vill verkligen stanna kvar i djungeln och titta på allt det vackra.
Vad synd att det inte fanns 3D. De små "själarna" vandrade ut i biosalongen och rörde sig mitt framför näsan på en. Så vackert. De har slutat sända 3D här också. Det var nog bara till premiären.

Hmm kan den där vara bra.. har 2 biobiljetter som går ut 15e men
#10 Tveka inte ens. Min vänninas 16-åring sa, att det var den bästa film han någonsin sett. Det säger väl en del? Go for it! 
Natti natti.

#11 är väl bara jag brukar gilla realistiska filmer
#12 Den här kommer du att gilla ändå. 

Vi ska ge den en chans i helgen 
#14 Ja du får skrive hva du synes her etterpå da. Og skylde på oss om du ikke liker den 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jätte mysig film tyckte jag! :)

Jag ska se den IGEN till helgen fast denna gången i 3D
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
#17 Häftigt! 

Såg på den igår.. Den överträffade verkligen mina förväntningar och överraskade totalt! En av de bästa filmerna på länge tycker jag 
#17 Det måste vara häftigt.. synd att det inte finns i norrköping/linköping… 
Sabina Linder.