7,5 veckor gamla
Här växer de och blir busigare och busigare för varje dag, precis som det ska vara.
På fredag blir de åtta veckor.
Två småttingar var tänkta att flytta till min svåger, men nu har han tyvärr ändrade levnadsförhållanden och har bestämt sig för att inte skaffa katt.
Min brors svärföräldrar var också sugna på två stycken, men i och med eventuell nedläggning av Saab så har även de bestämt sig för att det inte är rätt tillfälle för nya husdjur.
Här finns alltså sju välmående spralliga skruttungar att välja på som är redo att flytta hemifrån i slutet på januari.
Bilderna är tagna av Erik Gyllstedt, men en kanonkamera så jag var tvungen att visa.
Hela högen fastnade dock inte på bild (som vanligt
) men så är det…
Bild på mamma Maxima också

Håller tummarna att du hittar bra nya hem till dem…
/Elisa

#2 Det hoppas jag också 
Vi har bestämt oss för ett par förslag till stamnamn som vi har skickat in, och så fort det är klart så kan vi annonsera lite bättre och det blir lite mer ordning och reda 
Det är ett härligt gäng vi har, och det verkar inte finnas så många siameser till salu här i Skånetrakten.

Å så fine kattunger. De voksne var også veldig fine.
#13 Vilken rolig bild! Det ser verkligen ut som han ler. 
Ungarna är så fina allihop, men den sista gossen Jod tyckte jag lite extra om, det verkar vara en riktig charmkisse. Pappa har växt som bara den också. Vore kul om man kunde få se fler bilder på honom? 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Pascal har gått och blivit en riktig tjocksmock.
Det går inte att ha smaskig kattungemat framme och samtidigt lyckas hålla figuren när man är nykasterad 
Se, han får inte ens plats på bild längre hihihi 
Bilden är tagen på en utmattad nybliven far, som ligger i bolådan och tar igen sig medan småttingarna sover

Jättefina hela familjen. Usch- tur mina killar är stora så inte brevbäraren snor dem:) Hade ingen aning om detta

Neon var ju bara för söt
Tråkigt med så många som inte vill köpa längre, hoppas du hittar nya fina hem till dem.
Pascal ser ut att ha växt jättemycket, han ser ut att vara en stor kisse. Isaac är fortfarande bara en gänglig ungtupp. Tyngden finns där när man lyfter honom, men han är långtifrån färdigväxt… 
Du har fått en alldeles ljuvlig kull efter dina fina kissar.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Oj vad de växt!! Underbara sötnosar!

8 veckor gamla idag då. Tiden går så fort.
Vi har ingen dörr in till sovrummet i den här lägenheten, så vi har haft en skiva uppe framför dörröppningen, framför allt för att husse, som sover som en stock, inte ska mosa en liten katt medan han sover
… Men också för att slippa det värsta kattbuset på nätterna.
Men nu är det slut på friden, den kan de minsann hoppa över nu!
Det blir roligare och roligare att busa med pappa Pascal, nu när man är lite större. Det är bra det, så får han motionera lite
, men det låter ju en hel del när en tungviktare rumlar runt, hoppar och springer.
Underbart söta. De har fått farmor Nellys vackra ögonfärg!
Här busar det för fullt. Förstår inte varför de ska brottas under täcket? Idag har jag så ont i mina ben, de är sönderklösta. 
Hmmm, bruna pojken Neon ser ut som om han skulle bo hos bruna pojken Jonny the Rocker i Halmstad…och med huskatten Jansson och med blåa britten Pikkashu…vet dock inte om stora Husfar klarar av flera konkurrenter om Husmor….Här ska tänkas å smidas, få se om järnet kan bli varmt…

ÅÅ så masse fine bilder. De er helt vidunderlige hele gjengen :)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#26 hehehe…uppvärmningen pågår….me´BARA en till…SNÄÄÄÄÄLA…håll alla trampdynor för mig!!!!