kastrerad
Gossekungen lille Ögat har blivit kastrerad och det var lite läskigt. Nu tycker hans syster att han är främmande så hon morrar och fräser när han kommer nära. OK, han kissade på sig lite och det luktar ju blod men… han är sig ju ganska lik!!! Han har ätit, varit på lådan och hämtar sig ganska bra. Nu leker han t.o.m. lite. Hans mamma har gullat lite med honom men hon är inte så intresserad av honom längre. Hon har fullt upp med att springa runt och löpa. Undrar om man får sova inatt? Tydligen är han fertil i en månad till så jag måste fortsätta dela på dem.
Ni som varit med om detta innan, är han OK imorgon? Vad kan man vänta sig framöver?
Ja her har det vært bare første dagen de har vært litt sløve. Helt i farta igjen dagen derpå.(og seg selv igjen)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tack för trösteorden, jodå han är i farten idag. Han prylar upp alla leksakerna och försöker tina upp sin syster som bara fräser och tittar misstänksamt på honom. (De får vara tillsammans alla tre när jag är med).
Så bra han er i form igjen :)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ja, jag visste inte att jag älskade honom så mycket. Det är ju inte "min" katt, det är dotterns. Men jag vågade knappt andas när han låg på op-bordet.