Bilder på Sigge
Sigge låg och gosbusade på fårskinnet framför brasan idag och jag var tvungen att hämta kameran. Så här kommer några bilder på min goa lillkille, snart 6 månader gammal.
Efter en stund slocknade han i värmen och fick sällskap av Boyan och pappa Obi.
Jättesnygg! 
/Elisa
vacker hsn skulle jag haft

Som han har vuxit snyggingen
#2 Jo du Lena, men jag paxade honom redan vid tillverkningen. Det gällde att vara snabb. 
#3 Jo, han är en stadig bit. Han har så stora tassar så jag tror han kommer bli bra mycket större än Obi. 

Så stilig man kan vara då! & sånt mys de har ihop.

Sötnosen :)
Så stor han har blivit! Och fortfarande lika stilig! 
Du har en nydelig gutt!
Snyggingen! Han ser stor og fin ut.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Åh, vad fina de är!
Veckans utvikningskille!

Herregud va han har växt!! Bra mkt större än syrran!
Oh, han är jättefin!!! En riktig lyxkatt! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Dessa vackra röda pojkar 
Jättefina bilder.

Så fin han är på fällen, självklart framför en värmande brasa

Underbar kille!!!
Blir gøy å se hva han og Boyan kan gjøre for noe spennende med tiden.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Blir det alltså bruna hanar, bruna tabbyhanar och paddflickor efter Boyan och Sigge?

Hans vackra nuna finns på framsidan av www.idpnordic.se ,om jag får skryta lite.
Väldigt vackert kort på honom som Gunnel tagit!!
putt putt och svara gärna på #20

Fantastiskt snygg!
#20 Efter Sigge och Boyan skulle det kunna bli bruna, blå, choklad och lila hanar samt desssa färger som tabby. Honorna blir sköldpaddor i samma färger och givetvis även tabby. Detta förutsätter att båda bär på dilution (anlag för blått och lila) och choklad. Vi kan ju heller inte vara 100% säkra på att Sigge är tabby genetiskt. Han kan vara röd.
#21 Visst är det kul! 
#23 Tack! 
Vad snygg han är, jag tror jag måste komma hem till dej i stället i nästa vecka,jag blev så sugen på att få gosa lite med Sigge och med dom anra katterna också för den delen.
Herregud så spännande färger! Sätt nu in lille Sigge på hemsidan!

sikken snygging han är!!
Han är så vacker! 
En nydelig rød gutt!