Det börjar bli trångt...

Vilka fantastiska bilder på urmysiga katter..där skulle man vilja krypa ner & mysa…

#3 Än så länge finns ju en liiiten bit säng kvar, så man får passa på att klämma sig in och pussa på alla goa bebismagar medan man kan 

Åh. vilket underbart "problem" du har där. Vilket supergäng!! Mysungar!!

#6 Oh ja, det är en väldigt angenämt "problem" 
Jag var lite sur inatt när de busade för mycket, men allt blev förstås förlåtet när jag plötsligt hade ett gäng sömnigt spinnande fjäskisar i ansiktet istället.
Hahaha herlige bilder.Synes jeg ser deg som skal prøve å sove om natten med en haug av kattunger som begynner å leke med dine tær.
Jeg våknet nemlig i halvsøvne i natt av min rampete Hannah som stupte inn under dyna for å ta mine tær… auuuu 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Som tur är så bråkar de oftare med varandra än de bråkar med just mina tår. Men ska man brottas under täcket så händer det ju att man råkar bita fel 
Varenda litet klo- eller tandmärke jag får börjar klia, värre än myggbett! Nu sitter jag och kliar igenom nattens tillskott, och funderar på om en antihistamintablett kanske skulle hjälpa?
Mamma har en blandraskatt med perser och bondkatt, och honom tål jag inte alls. Siames går däremot bra, så länge de inte punkterar huden 

/Elisa

Åh vad härligt!!! Längtar efter att Villemos bebisar ska vara stora nog att dela säng med oss tvåbenta :-)