Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 903 ggr
SergeantHanna
0

Det börjar bli trångt...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…att dela säng med nio katter. Det är bara att förbereda sig på att man får ligga in soffan sedan när de blir ännu större och tar upp ännu mer plats Skrattande

SergeantHanna
0

Hela familjen

SergeantHanna
0

Mys

cerwinvegas
0

Vilka fantastiska bilder på urmysiga katter..där skulle man vilja krypa ner & mysa…Kyss

SergeantHanna
0

Svårfångade gossen Tellur (man måste ju tvätta rent tassen innan man börjar tugga på den)

SergeantHanna
0

#3 Än så länge finns ju en liiiten bit säng kvar, så man får passa på att klämma sig in och pussa på alla goa bebismagar medan man kan Glad

Siameshona
0

Åh. vilket underbart "problem" du har där. Vilket supergäng!! Mysungar!!

SergeantHanna
0

Argon till vänster, och Tellur till höger

SergeantHanna
0

#6 Oh ja, det är en väldigt angenämt "problem" Glad

Jag var lite sur inatt när de busade för mycket, men allt blev förstås förlåtet när jag plötsligt hade ett gäng sömnigt spinnande fjäskisar i ansiktet istället.

SacredSouls
0

Kyss Hahaha herlige bilder.Synes jeg ser deg som skal prøve å sove om natten med en haug av kattunger som begynner å leke med dine tær.

Jeg våknet nemlig i halvsøvne i natt av min rampete Hannah som stupte inn under dyna for å ta mine tær… auuuu Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

SergeantHanna
0

Som tur är så bråkar de oftare med varandra än de bråkar med just mina tår. Men ska man brottas under täcket så händer det ju att man råkar bita fel Skrikandes

Varenda litet klo- eller tandmärke jag får börjar klia, värre än myggbett! Nu sitter jag och kliar igenom nattens tillskott, och funderar på om en antihistamintablett kanske skulle hjälpa?

Mamma har en blandraskatt med perser och bondkatt, och honom tål jag inte alls. Siames går däremot bra, så länge de inte punkterar huden Glad

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Åh vad härligt!!! Längtar efter att Villemos bebisar ska vara stora nog att dela säng med oss tvåbenta :-)