Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 2228 ggr
cerwinvegas
2010-01-02 14:07
0

Lite tomt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det känns lite tomt nu när 3 bebisar har flyttat. Fanny går runt & ropar & letar,sätter sej vid ytter dörren & tror att dom ska komma tillbaka,Det är tufft & ledsamt att se hennes saknad av dem men  som tur är har hon sina 2 andra bebisar att sköta om ett tag till.& hon går inte runt hela tiden.Mentalt sett tror jag att Fanny är i en annan fas i sin mamma roll för hon ligger nästan 3 veckor efter Alva som tar det bra.

Men dom har varit duktiga båda 2 mina älskade prinsessor.Utan dessa underbara mammor har vi inte fått dessa underbara bebisar som vi har fått följa med stor glädje.

S*Cerwin-Vega´s Fritz Alberti har flyttat till fam Agneta Åström i Gävle

S*Cerwin-Vega´s Arnold Schwrzenegger har flyttat till fam Gunilla Sverkersson i Sala

sist ut är honan S*Cerwin-Vega´s Signe Hasso som flyttade till fam Eva Forsberg i Söderbärke

kalindas
2010-01-02 14:12
0

Det är jobbigt med lessna mammor. Men förhoppningsvis så går sorgen över fort…
Pussa på de fina mammorna.

/Elisa

cerwinvegas
2010-01-02 15:11
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja det är tur att de går över..

Flytt-trion

SacredSouls
2010-01-02 15:40
0

Gråter ÅÅ stakkars Fanny. Så trist når de leter slik.Man får helt vondt i hjertet. Gudskjelov glemmer de ganske raskt.

Så fine de er hele gjengen din Kyss Hvem av dem er det som blir hjemme ?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

hoffens
2010-01-02 16:18
0

Fina ungar. Nu har jag kvar mitt. Gunilla hämtar på onsdag och den 14-15 flyttar det 3 st.

cerwinvegas
2010-01-02 16:40
0

#4 ja det har du..man är nog lite för "blödig" när denna dag kommer tror jag.men när man vet att deras nya hem är super då känns det tryggt & bra…..jag tror att "våra" killar kommer trivas tillsammans & får stor nytta av varandra..

#3 Ingen kommer stanna här hemma..I framtiden kommer det kanske nån ny dotter efter Alva..

Siameshona
2010-01-02 16:45
0

Stackars Fanny- det var ju en rackarns fina ungar att "mista"

cerwinvegas
2010-01-02 17:51
0

Ja inte blev min saknad bättre av att se henne..

Skönt att de 2 ska stanna tills utställningen är över iaf..då kanske Fanny har mognat & tröttnat lite på dem så det blir lättare..& seperationsångesten är inte lika stark.