Vitfläcks ungar väntas...
…hoppas jag då min lila vita hona Liljekattens Noya parats med HU*Shagio-Chen Holiday OSH b 03. Har märkt av de tidiga tecknen på dräktighet, nu den senaste veckan har även mjölkkörtlarna växt till sig och lilla magen upplevs som lite rundare :)
Väntar med spänning på att se resultatet strax efter jul.
Bra att ha experthjälp att tillgå av Noyas uppfödare Lotta då det är Noyas första kattkull, har ju själv mest vana av mina hundars valpningar genom åren.
Ja, det ska bli spännande att se vad det blir.
Jag har ju beställt en chokladvit harlequinhona. Nå väl, det går väl bra med en lilavit hq också. 
Hoppas att allt går bra!
Jag förstorar ditt foto, Cecilia, så att alla får se både Noya och din söta dotter.
Oj, det ska bli roligt att se! Kusiner till min Amerika.
Bär Holiday dilution? hans mamma gör det ju då mormor är lila.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Spidde blivande barnbarn barnbarn…
Ska bli jättespännade!
/Elisa

#3: Och där kändes plötsligt Spidde som en riktigt gammal katt! 
Det kan bli roliga färger här känns det som. Vilken söt dotter du har!
Tack för förstoringen Lotta :) och för kommentarerna på den djurälskande dottern Ayla med! Just nu är hon inne i ett stim….leker kattutställning varje dag….så nya katten Pingla har verkligen hamnat i hetluften här…Noya är inte så pigg på alla upptåg…ligger mest i Pudelhögen o sover på golvet..ni hör vilken pudel-katt jag har :)
//Cecilia mee flock
Så fine jenter du har! Vi ønsker lykke til med drektighet, fødsel og tiden med små kattebarn
Joker hilser til de små i magen, de blir jo halvsøsknene hans
Håper de små får samme gemytt som Joker har for det er helt fantastisk!

Lycka till.

Å vad fina dom va, både katt å barn. 

Spidde är jättegammal. Hela 4år! 
Tiden går fort i kattvärlden..
/Elisa
Nu vill vi se kort på Pingla på "utställning"!
Kul kombination! Hoppas det dyker upp van, snarare än harlequins 
Härlig bild, ett vackert par. Lycka till med bebbar, hoppas ni får det ni önskar er i färg.
#2 Jag är osäker på om Holiday bär på dilution. Kan inte komma ihåg att jag sett nån avkomma efter honom som haft nån dilutionsfärg. Vi får väl se snart.
#10 Vilken gamling! 
#12 Vore riktigt häftigt med en choklad och vit van. Mums! 
#14 Framför allt vore det toppen för vitfläcksaveln.
#15 Javisst, det finns alldeles för få vitfläckar. Av våra två vitfläckskullar är det bara två honor som ska gå i avel. Den ena är ju Noya och den andra hennes syster Nessla. Hon kommer ev att paras till sommaren om ägaren hittar nån snygg och trevlig hane i Göteborgstrakten.
Vi hoppas på att det blir mycket vitt i denna kullen.
Hej på er alla!
Tack för lyckönskningarna :)
Först o främst hoppas jag ju på fina friska ungar….sen får färgen bli grädden på moset :)
Blir lite 'julklappsöppning' dessutom då den planerade nedkomsten är strax efter julhelgen :)
Min vitfläcksavel verkar ju tyvärr körd i botten. Lite tråkigt då jag har så fina bebisar. Men sånt är väl livet…
Gissar på ett helt gäng chokladpraliner. Har inte sett några blå eller lila Holidaybarn. Hoppas som övriga på någon läcker van eller harlequin. 
/Elisa

Lycka till
Det här blir jätte spännande..Mera vitfläckar..jippi
Lycka till, det blir vackra katter har tvp st SYS efter Holiday tyvärr blev det pojkar skulle behållt en hona. De är sålda.
Kan aldrig bli för många vitfläckar! 

Grattis till kullen var roligt och härliga färger.. Min vitfläcks kille ska bli pappa för första gången i december med så det kommer förhoppningsvis födas mycket vackra vitfläckar snart 

Grattis.. åh chokladflickan kan du posta hit :P
Gratulerer med tre nydelige små.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis!
Kanske någon av SYS killana är 01 eller 02 om du har tur..
/Elisa
Grattis 

Grattis!! Underbara små liv! 

Grattis till kullen…
det blir spännande att följa dessa små bebisar.
Grattis Cecilia och Noya!
Jag har redan inspekterat dem och de är naturligtvis underbart söta. Jag har ingen aning om vart vitfläckshonan som jag beställde tog vägen, men hon dyker kanske upp i nästa kull.
Här kommer några foton på dem.
Lilla söta chokladhonan.
Chokladmaskad sia/sys hane.
Chokladmaskad sia/sys hane.

Oj.Oj, vilka små underverk!!!

Åh så underbart söta små bebbar! 
Grattis till de små!
Alltid lika kul med smått…
Grattis
Jeg falt for mus nr 1
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis!
Halvsyskon till Pascal då, och halvfarbröder och halvfaster till mina småttingar 
Kattvärlden har nästan lika komplicerade släktförhållanden som vilken Svenssonfamilj som helst nuförtiden