Villemo ska få bebisar i jul
Håller tummarna! 
/Elisa
Masse lykke til med fødsel. Så morsomt kull det skal bli 
Krysser fingrene for at alt går bare bra.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Oj, det var ju lite vågade datum, men givetvis hoppas jag att allt ska gå bra och att de små ska vara födda och starka och fina lagom till jul!

Tack
Planerade in datumet så det inte skulle vara så mycket folk hos veterinären
Nä, skämt åt sido, tittade inte på födelsedatumet när hankattägaren sa att det skulle passa mycket bättre med parning nu än om två veckor för hennes del.
Får skylla mig själv 
Oi,dette blir kjempe spennende.Blir sikkert nydelige småtasser. Krysser fingrene for at du slipper vetrinærbesøk.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Håller tummarna så hårt det bara går för en lyckad födsel.
Vår familj har skapat oss en ny jultradition, skippar Kalle, glögg och julklappar för att istället vara barnmorskor
I år väntas rexbebisar hos mamma på julafton, förra julaftonen föddes det siames.
Men det er jo en hyggelig juletradisjon
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Då blir det fyrbenta julklappar
Lycka till!!!
Fina Villemo <3 Hoppas allt går bra och att ni får en riktigt fin jul!

Tack
Det ska bli jätte spännande att se vad som kommer ut. Röda el creme hanar och så söta paddor förstås.
#6 så hon gör om det i år igen.
Håller tummarna för er också.

Kan väl inte finnas bättre klappar!!! <vi håller tassar
Inte ska du fira julafton hos veterinären, nej dom kommer på juldagsmorgonen och det går lätt som en plätt.
Ladda med mycket garn hemma :-) Jag ser fram emot detta mycket.

Lycka till
Håller en tumme att allt går bra.
(håller bara en för fick lära mej som liten att det betyder otur att hålla 2.)
Håller också en tumme för Villemo, detta blir spännande. 
Lycka till och hoppas ni får fira julen hemma… 

Tack
Det kommer nog gå bra….kanske
Lite nervöst är det allt
Vad kul med nya små bebisar i huset! Hoppas allt går bra. 
Så spännande! Lycka till! 

Proppen gick i går kväll vid 19.30-tiden… Än så länge inga bebisar och inga krystvärkar….. Usch vad väntan är låååååååååååång…. *suck* Hon bäddar iallafall runt i bolådan och trivs med den, kanske slipper "vi" ligga i garderoben den här gången :-)
Jag önskar er alla en riktigt god jul!!
Lycka till med de kommande bebisarna och God Jul!
Jag sitter på Arlanda och väntar på att mitt plan ska gå så förhoppningsvis har det kommit bebisar nästa gång jag tittar in.
Håller tummarna att allt går jättebra. Hoppas det är överstökat innan julaftonsmorgon och att du fått någon timmes nattsömn

Du får köra henne i mangeln vettu!! 
Hoppas de små kommer snart! Fruktansvärt att vänta ju….
God Jul! *kram*

Hoppas ni får många fina julbebisar.

Fortfarande inga bebisar. Hon är dock orolig idag och går runt och jamar… Fy fan för denna väntan, man kan ju bli knäpp för mindre
God Jul till er alla!!
Attans oxå trodde det va överstökat nu, håller tummarna.
Det är alltid oroligt och jobbigt att vänta kattbebisar hoppas det går bra för mamma katt bara det sätter igång på riktigt. Vilken dag är hon på ?
Lilla kisekatten, ska dom inte komma ut snart dom små marsipangrisarna? Vi skickar styrkekramar.
Då kommer de nog i kväll eller under dagen.
/Elisa

Nu har bebisarna kommit totalt 4 st, 2 röda pojkar och 2 paddor.
Padda nr 2 hade tyvärr en fullständig gomspalt så henne har vi låtit somna in. 
Mamma och de 3 bebisarna mår bra
Skönt att det är överstökat, tre julklappar blev det. Grattis till dem
Gratulerer meg de små!
Grattis till bebisarna!

Tack
Villemo är så duktig med sina små och de tuttar på bra också. Skönt med en normal förlossning utan snitt.
Åh grattis, äntligen! Lite sorgligt men tre är ju en stor glädje! Så fina julklappar!

/Elisa
Grattis! Vilken fin bild på den stolta mamman och hennes små bebisar! 

Grattis till de små knytena!!
Hon är så vacker, Villemo. Grattis till de härliga ungarna. Mmm, röda… såååå gulligt! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#35 ÅÅ for et herlig bilde 
Såååå vidunderlige.
Gratulerer så masse med bebisene Helena. Det var god timing av frøken Villemo.En bedre julepresang kan man jo ikke få.
Stor klem

Grattis till bebisarna, vad skönt att ni slapp snitta Villemo denna gång. Underbar bild på dem tillsammans, det ser så rofyllt ut

Grattis och Lycka till med dom tre sötnosarna
En fin mamma-barn bild
Underbar bild! De röda ser ut som små rävar. 

Tack allihop! Natten har gått bra, bebisarna har stått still i vikt så de har fått i sig lite mat iallafall. Här finns några fler bilder på bebbarna http://www.facebook.com/album.php?aid=136522&id=602092528&l=329aebf3cd
God fortsättning allihop!
Grattis till tre små fina julklappar!
Rött är ju julens färg så det passade väl väldigt bra att det blev två röda. Du får väl döpa en av dem till Rudolf hihi….

#44 Ser jätte fina ut. 

Grattis!
Vilken fin bild på familjen, och två rödingar 

#44 Så fine bilder av dem 
Gud så herlig det er med rødt.

Missade att berätta (inlägg #6) att det blev ett gäng med Rexar födda på julafton hemma hos mamma också, men denna gång hann jag åka hem, men efter en tim så hade redan 4st föds(fler kom). Men strax innan jag skulle åka så var Mimmi stenhård i magen, kurrade och slickade mig i ansiktet (hon älskar inte mig jättemycket i vanliga fall) och hon ville ha mat och åt på hela EM, där sprack den "hinten" om hur blivande föderskor ska vara
Så kul att det har blivit en Jultradition med bebisar, men varför hamnar vi så många här, är det en bra parningtid dessa 64-69 dagar innan på året( tror att det är runt 2nov)?

Tack allihop! 
#49 Vad härligt att det blev bebbar hos er också :-) och att även den förlossningen gick bra.
Vilken fin bild på en duktig mamma
grattis till bebisarna!
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Sååå fina!! Grattis
Ljuvliga! Grattis! (Den där sista bilden med prickmagen var bara för go).

Grattis.. mer rött åt folket :P
Tråkigt en inte klara sig med mera bilder på trion vill vi ha

I morgon blir det 1-veckas kort på småttingarna. De har förresten fått sina namn S*Heartwarmers; "X-mas Joy" (flickan), "X-mas Dream (den "stora" killen) och X-mas Wish (den andra killen som inte är så liten han heller )
Här kommer ett litet kort på söta Joy
Och ett på de alla tre

Fina namn
Ooooooh! Villemo ser väldigt lycklig ut. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Vilken fin bild! De är så söta hela gänget! 
Den rødfargen på guttene var bare helt fantastisk
nydelige bilder… grattis til småttingene

Grattis. Vilka småtroll