Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1234 ggr
[lisme]
0

Kaninene er 11 uker gamle!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det er fryktelig så fort tiden går! Og når jeg ser på de små, som egentlig ikke er så veldig små lenger, er jeg glad at de skal være hjemme her noen uker til. De er jo så morsomme og så søte, og gjør så mye rart! I dag har vi tatt bilder mens de lekte og det ble mange bilder, men ingen spesielt bra. Uansett viser jeg dem fram, med en hilsen fra det kalde nord!

Bårr

Eleseus

Helga Levion

Marie Van Loos

Ylajali

til slutt et bilde av to lilla som koser seg sammen - View og Ylajali

Nå er det bare 4 uker til jentene flytter, og noen gleder seg veldig til det! Ikke vi for vår del kunne de gjerne blitt her alle sammen Flört

kalindas
0

Jättefina..Kyss

/Elisa

Himmeltinden
0

Har sittet og tittet og tittet for å finne kaniner, hvor er kaninene henne?… -det eneste jeg ser er skjønne små, slekninger til PiaMia.:) Vakre småtroll <3<3<3

[lisme]
0

Tusen takk! De er litt kaniner når vi vifter med leker foran dem. De blir så oppmerksomme og trekker ørene opp så langt de bare kan!

Kattass
0

Bårr han är så söt, och så har han ett så kul namn! Eleseus ser ju också bara såååå  härlig ut med sina bulliga noskuddar, haka och nos!  Skrattande

marieirene
0

Jätte fina GladKyss

SacredSouls
0

Kyss For et herlig oppsyn på lille Elesius på bildet. En slik nese man aller helst kunne tenke seg å pusse på dagen lang.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

#6 Det blir MYE kos og suss på disse små! Er så glad for å ha kattunger!

[lisme]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nå er gjengen vår blitt 12 uker, og de er høyt og lavt. De er slett ikke så nøye på om de klatrer på et klatrestativ, gardinene eller bruker et menneske. Det meste kan klatres på! De har også snille onkler og tanter som viser dem hvordan de kan gjøre ting, og ofte ser vi en stor katt (gjerne rød og hvit) først og så kommer de små dundrende etter. Fart er et adjektiv som beskriver gjengen veldig godt!

Helga Levion

Marie Van Loos

Ylajali

Bårr

Eleseus

I Sverige er det noen som sitter og venter veldig på at det skal bli 18.januar, og nedtellingen er startet for ei god stund siden Flört

alltidsiames
0

Ååååh… så vackra…allihop!Kyss

Himmeltinden
0

Marie er så nydelig at jeg tror hun bare er nødt til å komme til bestmor på sortland ;) vakre småttinger er dem iallefall.

kalindas
0

Kyss

/Elisa