Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1120 ggr
CoralReefs
0

Vitfläckarna 3 veckor!

Tre veckor har gått av deras liv och jag blir bara mer och mer förälskad i tricolorn. Lilla sysen är fortfarande mindre men pigg som attan! Äter köttfärs som en galning (Sätter sig mitt i tallriken och glufsar).

Så fort hon hör eller ser mig, börjar hon springa runt i inhägnaden och skrika hysterisk tills man tar upp henne så att hon börjar spinna! Sätter man henne utanför inhägnaden springer hon efter mig och börjar klättra på mig=))

Här är i alla fall lite bilder. (dom har dessutom fått sina Q-namn!)

Que

Que-min älskade tricolorhona

Qiwi

Qiwi-söta nyfikna paddan

Quiana

Quiana - lilla sysflickan som är heltokig i mig

Q

Q - enda hanen i kullen.

Queen

Queen - grym chokladhona

Nilla
0

Ooooooh, vilka charmtroll! Paddan kan du sätta frimärke på och posta till Simrishamn…Tungan ute

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MalinL
0

Helt fantastiska! Tricolorflickan är min favvo. Glad

Millimina
0

Kyss Vad ska man säga… Kyss

[lisme]
0

Så skjønne de er! Og så fort tiden går!

kalindas
0

Tricolourtjejen är livsfarlig! Kyss
Svartpaddan är otroligt söt!

/Elisa

Liljekatten
0

Wow, vilken top tricolourhonan har! Inte kan du sälja henne inte.  Det är verkligen jättefina allihop och lilla sysen verkar vara ett riktigt charmtroll. Puss på dem allihop! Kyss

marieirene
0

Jätte finaKyss

SacredSouls
0

Næmmen hellandussen. Er det mulig å være sååå skjønne da.Kyss

Vidunderlige alle sammen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Felicula
0

Lilla paddan!!! Guuu så fin hon är. Hon kan få flytta hit när som helst när hon är gammal nog :)

Den där lilla måste du ju bara behålla. Hon har valt ut dig och kommer ju att växa på sig och bli en kanonfin katt. Klart att du behåller en sån kärlek väl!?

CoralReefs
0

Ja…om man ändå hade plats för alla kattbebisar man ville behålla….*drömmer* men för tillfället måste jag sälja två katter för att få behålla en och det finns bara två jag kan tänka mig att sälja av dom vuxna….

ush..så svårt detta är! Att man alltid hamnar i den sitsen att man vill behålla någon ur kullen *suck*

Liilu
0

Aww they are gorgeous .. especially the first one .. looks like she will take off at any moment!

alltidsiames
0

Deras ögon är väldigt vackra, de första tre är helt fantastiska tycker jag. Grattis till dom!Kyss

Ninja
0

Herregud så underbara Kyss