Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 1704 ggr
Juliette-
0

Pappa? Ja det ska jag bli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det närmar sig mer och mer.. snart ska jag bli PAPPA kan ni tänka er.. till jul kommer dom, bättre paket kan man ju inte få än stoltheten att få bli farsa första gången.. Jag måste säga jag är stolt och matte med hon trodde inte jag fixa det haha vilket skämt klart jag visste hur man skulle göra.. bita honan i svansen osv gjorde jag ju bara för jag vill ha lack och läder och hon var ju villig hela tiden så jag fick ju lov att göra henne lite grinig så det vart nån match.. så nu väntar vi och jag spanar vidare matte har sagt nått om att flera flickor kanske kommer hoppet finns ju såklart.. fast jag tycker det är ganska skönt att matte bestämmer för ut och leta efter tjejer i detta väder??? Nej nej tacka vet jag MAT

/Vincent

eller ja jag heter ju (N) Himmeltinden's The One And Only för ingen är ju som jag

[hakkapelitta]
0

Grattis grabben, det gjorde du bra! Och matte är stolt som en tupp också så nu kanske du får extra mycket godis och gos Skrattande

cerwinvegas
0

Det blir en riktigt spännande jul för er..grattis snygging..

Siameshona
0

Vilken julklapp din snygging.

kalindas
0

Vacker blivande pappa det där! Kyss

/Elisa

Felicula
0

Oj vad spännande. Men självklart visste han ju hur det skulle gå till. Vill han ha en utmaning kan han få träffa min Lalla, hon är en riktigt beslutsam dam, fast nr de väl har parat brukar hon bli väldigt kärvänlig. Lycka till med din kull, hoppas du får många fina små "paket".

Lejdet
0

Grattis, men snälla kan du inte skicka en instruktionsvideo till Casper så att han fattar hur det ska gå till? Flört

Här sitter han som ett fån med tre läckra kvinnor i sitt harem och INGET händer…

MalinL
0

Grattis till din kommande kull Vincent!

Juliette-
0

Ja det skall bli jätte spännande och se vad hans siamesfru ploppar ur sig  Skrattande måste ju åka och titta på dom sen.. mina första kat4 "barnbarn" Skrattande

Liljekatten
0

Vad spännande att se vad det ska bli! Glad

Har du inte fler bilder på snyggingen? På din hemsida finns han ju inte med vad jag kan se och inga foto på din sida här på s.i.f heller. Jag är nyfiken på hur han ser ut idag ju.Flört

Juliette-
0

Min hemsida är död sen ett år.. så tyvärr finns han inte med där.. nästa år hoppas vi på ny hemsida och då skall självklart Vincent få en alldeles egen sida.. Jag har bara dessa bilder sen 8månader just nu men skall försöka fota honom men det är ju mörkt jämt numera och eftersom han har fantastiska gröna ögon är det inte jätte kul att ta blixtbilder så han får gula ögon som han absolut inte har.. Fast Vincent har ju en egen tråd här på s.i.f där det finns många bilder från bebis till 7månader nått :)

Här kommer en bild till från 8månader.. men jag skall fota och uppdatera detta är ju 2½månader sen så han är ju lite större nu Skrattande

Helenaf76
0

Grattis Grabben!! Kyss

Himmeltinden
0

Grattis… blir spennende å se småttingene dine;)

SacredSouls
0

Grattis. Det er gutten som kan sine saker det Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

marieirene
0

Grattis Skrattande

[hakkapelitta]
0

Jag jobbar med en kille som är sugen på en blåvit oriental - har lovat att hålla koll åt honom Oskyldig

Juliette-
0

#15 Ja mamma är blå med så blått blir det alldeles säkert sen om det blir en blåvit ori det vet vi till jul Skrattande

[hakkapelitta]
0

Det låter ju lovande då Skrattande

Juliette-
0

#17 Japp bara att mamma är mes.. men vi får väl se om det blir mesar är ju vincents första småttingar

kalindas
0

Inte mycket för SYS. Men en blå SYS är väldigt vackert..Kyss

/Elisa

Juliette-
0

Ja skulle ju vara roligt om det vart SIA sys och ori Skrattande

Juliette-
0

Det börjar närma sig med stormsteg. Dag 63 idag men inget har jag hört än så än är det nog lugnt. Blivande pappan tar det hela dock med ro och gör gärna sällskap med småttingarna som slitit ner mattes handduk och gjort en myshög

Han är i alla fall fantastiskt barnkär här med 3st 20veckors kattungar

Nilla
0

Han har verkligen blivit stor och tjusig! Första bilden är väldigt fin med ljuset från fönstret. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

marieirene
0

Så mysigt ! Varmt och gottKyss

Ziamizzimo
0

Så spennende at han skal bli pappa. Han kommer nok til få noen vakre små, for han er jo en liten prins selv.

Gleder meg til og komme på besøk med min lille jente. Når hun er er klar for det. Håper det ikke blir så lenge etter jul :)

Juliette-
0

#24 Bara man gömmer burkmaten när damerna kommer går det bra haha.. han väljer nämligen mat FÖRE löphonor haha så extremfertil är han ju inte precis.. man kan inte leva utan tonfisk men honor? hahaha mina andra hanar har då varit fixerad vid honorna.. ser fram emot att träffa din söta tös få se om Vincent kan få till det en gång till Skrattande

Juliette-
0

2 sia/sys och en blå oriental såg dagens ljus 21/12 tyvärr sluta det hela inte som vi vela och alla 3 sover nu vid regnbågens bro.