Nå reiser Sussebassen
I morgen reiser Sussebassen vår, så nå har jeg pakket "sekken" hans og pakket inn julegave til han.
Lenge siden jeg har grudd meg så mye ,men siden han var enebarn så faller man jo litt ekstra sikkert 
Her hjelper han meg med juleduken
Jeg tenke å ha den på gulvet jeg matte..
Ps : Altså jeg er ikke så håpløst umoderne som mønsteret på disse stolsetene kunne tilsi.Men jeg arvet spisestuen fra mormor og har ikke fått pusset den opp enda 
Ny duk-nye gleder-JIPPI!!
En dag det var sol så fikk vi et noenlunde skarpt bilde uten blitz
Koser hos Jonas
Og et siste bilde tatt i kveld av noe helt annet…
Jöback og Jöback 

God jul alle sammen. Håper dere får en fin høytid.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hahaha, jag tänkte på dej när jag såg att Peter Jöback var på svensk TV ikväll. Vilken tur för dej att du får in den kanalen.
Och tomt blir det i huset förstås när lille Musbarnet flyttar. Han är bedårande söt och lycklig blir den familj som kommer bo hos honom. God jul till dej också Line!
Så fin han er Line. Han er litt lik sin mamma synes jeg. Ja det er vondt når dem reiser, men han får det sikkert fint. Det er godt med gode hjelpere hadde noen her i dag også å det blir vel flere i morgen tenker jeg.
#1 Ja jeg er en lyckost 
#2 Tusen takk Randi. Ja han er utrolig lik mamman sin.
Jättefin lite katt…
2xJöback på en kväll. Inte illa…
/Elisa
Vilka underbara bilder! Man kan riktigt se hur kul det är att busa med dukarna… 
Jag tänkte också på dig, när jag satt och åt lussekatter och njöt av Peter Jöbacks ljuvliga stämma. 
Härliga bilder. Den som får denna lillegutt är en riktig lyckost. Tänker på dig idag.
Klem fra Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Usch, ska han flytta nu. Jag får gåshud. Stackars dig, tur att du har mycket annat att pyssla med nu i juletid.

Vilken charmör! 

Å så fin grabb, du får så fina bebisar.

Underbara bilder!! Vilken liten söt charmör!!
Hoppas flytten går bra för honom. God Jul till er alla! *kram*
#6 Så koselig å bli tenkt på av flere når Peter er på tv 
Flyttingen gikk kjempefint og Sussebass har en huskatt kompis på 7 mnd og en liten hund. I går formiddag hadde de revet ned jultreet to ganger allerede og hadde det visst kjempegøy sammen
Det høres ut som om Sussebass har satt standarden i sitt nye hjem
"her skal det lekes og alt er lov!"