Vitfläckarna 1 vecka bilder
Här kommer lite bilder på mina små=) Den ena siamesen är nog inte någon sys utan troligen en chokladmaskad siames. Den andra är definitivt en sys, en brunmaskad sådan dock är den hälften så liten som dom andra och blir bortknuffad från mjölkbaren så den får nappflaska så nu har den fått för sig att jag är dennes mamma och försöker dia på mina fingrar…överaktiv är den med krälar runt i boet och över dom andra..ibland har den stuckit ut så jag har fått lägga för en kudde…den tar sig över denna ändå *suck*

Så Söta! 

Underbara bilder! 
/Elisa
Så skjønne bilder.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så söta de är! Vitfläckspaddan har nåt särskilt. 

Jisses vilka sötnosar. Lillmunnen som gäspar.Puss på den
Grattis till härliga ungar!
Lycka till med dem :)

Grattis till otroligt söta bebisar
Så søte de er! 
Underbara. 
Vilka söta små krabater! Hoppas lillen lägger på sig :)
Helt ljuvliga! I synnerhet tricolorn och svartpaddan 
Mamma mia vilka underbara! Mitt hjärta bankar lite extra hårt för tricolorn, helt fantastisk.
…..har de hittat några ägare än? 

Ja..tricolorn är även min favorit=)
bebisarna är bara 1 vecka gamla så lite tidigt att leta nya ägare …dom måste ju få vara mina ett tag först=)
Jag har redan några som hört av sig och skall komma och kika om ett par veckor sen sitter jag i valet och kvalet och är väldigt sugen på att behålal tricolorn…
sant, jag tänker inte så långt ;)
förstår om du vill behålla henne, hon är supersöt. ska bli roligt att se dom växa!
De är jättesöta! Hoppas också att det ska gå bra för den lilla, jag är så himla blödig för såna som är små. Men så en fråga: hur ser man skillnad på en tricolor och en padda med vitt?

Den lilla går det finfint för. Den går upp i massor och suger i sig 4 ml mjölk till sdom tätt. Den växer och går upp i vikt och är lika pigg som innan=))
En padda med vitt och en tricolor är samma sak=)) Den har tre färger, vitt. rött(creme) och så sin grundfärg=)
Jättefina
#17 Jo, jag tänkte att det utseendemässigt måste vara samma sak, men funderade på om det var någon genetisk skillnad.

Nej inte alls=) precis samma sak
Tack för infon! Jag har aldrig haft någon vitfläck, så jag är dålig på det (bara haft ryssar, aby och nu "vanlig" siames och oriental)

Vilka godingar! 

Nu har dom vuxit en vecka=))

Skicka hit dem!!! 
/Elisa
Åh jösses vilket fint gäng 
Väldigt läcker färg på tricolorflickan och tungan på den rödvita pojken oj oj så sött!
Åhh mini-Joker er bare sååå søt! Og han ligner veldig på storebror!

Så fina 
ååååh…svartpaddan…så fina allihop…

WOW! Så underbara! 

Sååååå fina! Vilka är till salu ;-)
De är ju bara helt uuuunderbara!!! Klart du ska behålla paddan med vitt. Annars kan jag offra mej och ta hand om henne.

Gud vilka underbara bebisar
den mörka paddan är ju bara för söt, vilken blick! kom till miiiiiig..

#30 Den röda bicoloron är typ såld (som är så små ännu…) samt chokladhonan. Resten är till salu=)
Dvs En svartpadda, en sys och kanske tricolorn…jag sitter och velar fram och tillbaka. Har egentligen inte plats och skall omplacera två av mina vuxna…lyckas jag med det inom kort så frå tricolorn stanna=)
#31 offra dig ?? haha….nej jag vill offra mig hellre=))) visst är hon vacker! Och drömmen om en syl kan faktiskt bli sann med henne!
#34 Det vore riktigt häftigt om du kunde få fram några sylar. Då är det nästan så att jag kan tänka mej en långhåring igen….
#34 Ja det hadde vært gøy om vi begge hadde fått syl! Har jo muligheten vi også med Joker og Dr. Meow
Åh, sicket julgodis!
#34: Klart du ska behålla henne (svartpaddan är fin hon också).
Vilken vacker arabhäst du har, för resten 

Så skjønne de er alle sammen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#36 Ja precis..hur går det för er? Några bebisplaner?
#37 jo svartpaddan är superfin hon också men tricolorn är ju en vitfläcks=)) dvs möjligheter till syl.
Tack! Ja han är så fin Nielegro==)
#39 De eneste faste planene om kattunger er Wen og Views kull. Dette kullet blir leveringsklart i begynnelsen av mai, og etter den tid er det kattungefri og utstillingstid. Vi har ikke kattepassere som kan ta vare på små kattunger, eller drektige katter (rettere sagt - vi vil ikke at noen andre skal gjøre det
) derfor må vi vente med neste kattungekull til etter siste utstilling, som er i slutten av august. Vi må begge dra når vi skal på utstilling for Finn-Ove kjører ikke bil og jeg stiller ikke katter 

Tricolorn är ursöt, men mitt hjärta är förlorat till svartpaddan 

Ljuvliga småttingar!!