En till?
Hallå alla KAT4 vänner.. nu måste jag fråga.. Vincent är den mest krävande katt jag någonsin kommer träffa tro mig.. dock har jag funderat fram och tillbaka han bor ju med 5 skogisar och hans bästa vän brottningskomis och sova ormgrop ibland är en skogis på 3år. Nu har vi även haft kattungar som han har kunnat mysa hur mycket han vill med fast han är extremt beroende av mig.. skulle det underlätta med 2 apor?? eller blir det 2 plåster då?
Kan bli både bättre och samma som nu.
Men jag tror de ligger mer samman också. Inte lika klängig förhoppningsvis. Men samtidigt är detta klängiga katter och risken är att du får två katter som brottas om din uppmärksamhet och ditt knä..
/Elisa

jo nog vet jag dom är klängiga och jag har ju sånna skogisar med.. det är ju bara att han ÄR ett plåster.. puttar jag ner han 50ggr hoppas han upp 51 haha.. dock borde han få den kattstimulans han behöver av dom andra katterna.. eftersom han vill och med får lilla uppe på Nela i klösträdet.. men haha om alla är som vincent (som jag dock uppfattar extrem emot dom kat4 jag träffat) så förstår jag inte hur ni står ut med mer än en hahahaha
Jeg har ei lita frøken som er på samme måten men det er en balineser. Hun er lik din katt om du sier nei 100 ganger så tar hun ikke nei for et nei. Hun sier det er jeg som bestemmer.
Visst blir det bättre med lite flera kat. 4 katter. de putsar och "dolar" mycket med varandra.
När natten kommer ska jag ligga i katthögen om dom ska vara riktigt nöjda, dom är väldigt "plåstriga" fast dom är flera. Men det är ju det som är så underbart med rasen
Skaffa du några till så Vincent har några riktiga kompisar att klänga på.
Håller med Tuska. Skaffa en elller ett par till åt Vincent att sova hög med… 

Haha ett par hahahaha en till MAX får la räcka i så fall
men kanske blir det en dotter eller son efter honom i framtiden.. imorgon är ju första honan på dag65 så spännande.. fast innan jag skaffat någon mera skall mina småttingar hitta sina hem :)
De blir lite mindre plåster när de kan plåstra om varandra om man säger så 

En er som 10 og to er som 1 ;)